تاثیر مواد مخدر مختلف و الکل بر روی نحوه تنیدن تار عنکبوت ها(ویدئو،عکس)

© AP Photo / Russell McPhedranتاثیر مواد مخدر مختلف و الکل بر روی نحوه تنیدن تار عنکبوت ها(ویدئو،عکس)
تاثیر مواد مخدر مختلف و الکل بر روی نحوه تنیدن تار عنکبوت ها(ویدئو،عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مواد روان گردان می توانند بر روی تار تنیدن عنکبوت ها تاثیر گذاشته و این پروسه به شکل کاتوره ای تغییر دهند.

به گزارش اسپوتنیک، گروهی از دانشمندان بر روی تاثیرات مواد مخدر و الکل بر روی نحوه تنیدن تار توسط عنکبوت تحقیق کرده اند که نتیجه آن را بصورت کلیپ منتشر کرده اند. بسیاری از کاربران نیز این نتایج جالب را منتشر کرده اند.

. تاثیر مواد مخدر مختلف و الکل بر روی نحوه تنیدن تار عنکبوت ها موضوع تحقیقات دسته ای از دانشمندان کنجکاو بوده که نتیجه آنرا در این ویدئو می توانید مشاهده کنید. البته مواد مخدر بی شمار و انواع عنکبوت ها شرایط را برای انجام این آزمایش دشوار کرده است. در این آزمایش از عنکبوت جنگلی استفاده شده است. گونه‌های بزرگ‌تر این دسته را عنکبوت خرچنگی می‌نامند که البته به تنیدن تارهای متقارن و منظم مشهور هستند. ۵ عنکبوت در این ویدیو مورد آزمایش قرار می‌گیرند که به ترتیب به آن‌ها، ال‌اس‌دی، کافئین، تی‌اچ‌سی (ماده محرک در ماریجوانا)، الکل و در آخر کوکائین داده شده است. فالو یادتون نره👇 👉@majaleye_danesh 👉👉@majaleye_danesh 👉👉👉@majaleye_danesh لینک کانال تلگرام مجله دانش👇👇👇 http://t.me/majaleye_danesh. لطفا از پست های دیگر ما دیدن فرمائید. #مجله_دانش #مجله #دانستنیها #دانستنی #دانش #علمي #علم_روز #علم #آموزش #آموزشی #حقایق_علمی #حقایق_جالب #حقایق #حقایق_عجیب #آیامیدانید #کلیپ

Публикация от مجله دانش 💡Knowledge Magazine (@majaleye_danesh) Май 12 2017 в 2:33 PDT

گفته شده است که در این آزمایش از عنکبوت جنگلی استفاده شده است. در کلیپ منتشر شده نشان می دهد که اثر مواد مخدر و روان گردان بر روی تارهای عنکبوت چگونه است. ۵ عنکبوت در این ویدیو مورد آزمایش قرار می‌گیرند که به ترتیب به آن‌ها، ال‌اس‌دی، کافئین، تی‌اچ‌سی (ماده محرک در ماریجوانا)، الکل و در آخر کوکائین داده شده است.
همچنین عکس هایی از تارهای تنیده شده توسط این عنکبوت ها در شبکه های اجتماعی به کرات منتشر شده است.

همان طور که در عکس ها نیز دیده می شود، می توان گفت از تاثیرات مواد مخدر بر عنکبوت ها این است که پروسه تنیدن تار توسط آنان را از حالت تقارن خارج می کند. این مواد مخدر و روان گردان سبب می شوند که تارها اشکال نامعلومی را بخود بگیرند.

. تاثیر مواد مخدر مختلف و الکل بر روی نحوه تنیدن تار عنکبوت ها موضوع تحقیقات دسته ای از دانشمندان کنجکاو بوده که نتیجه آنرا در این ویدئو می توانید مشاهده کنید. البته مواد مخدر بی شمار و انواع عنکبوت ها شرایط را برای انجام این آزمایش دشوار کرده است. در این آزمایش از عنکبوت جنگلی استفاده شده است. گونه‌های بزرگ‌تر این دسته را عنکبوت خرچنگی می‌نامند که البته به تنیدن تارهای متقارن و منظم مشهور هستند. ۵ عنکبوت در این ویدیو مورد آزمایش قرار می‌گیرند که به ترتیب به آن‌ها، ال‌اس‌دی، کافئین، تی‌اچ‌سی (ماده محرک در ماریجوانا)، الکل و در آخر کوکائین داده شده است. فالو یادتون نره👇 👉@majaleye_danesh 👉👉@majaleye_danesh 👉👉👉@majaleye_danesh لینک کانال تلگرام مجله دانش👇👇👇 http://t.me/majaleye_danesh. لطفا از پست های دیگر ما دیدن فرمائید. #مجله_دانش #مجله #دانستنیها #دانستنی #دانش #علمي #علم_روز #علم #آموزش #آموزشی #حقایق_علمی #حقایق_جالب #حقایق #حقایق_عجیب #آیامیدانید #کلیپ #clip

Публикация от مجله دانش 💡Knowledge Magazine (@majaleye_danesh) Май 12 2017 в 2:52 PDT

کاربری می نویسد برخی مواد مخدر استفاده ی دارویی دارند و برخی نیز در کوتاه مدت، فعالیت مغر را بهتر می کنند.
بسیاری از کاربران نیز نوشته اند که از تاثیر این مواد بر عنکبوت و تنیدن تارهایی با شکل عجیب توسط او شگفت زده شده اند.
کاربری نیز با نگاه طنز نوشته است که شاید، نوع درست همان نوع تنیدنی است که عنکبوت پس از مصرف ماری جوانا انجام می دهد و تا به اکنون اشتباه می زده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала