شمارش معکوس برای انصراف اسحاق جهانگیری

© km10-malayerشمارش معکوس برای انصراف اسحاق جهانگیری
شمارش معکوس برای انصراف اسحاق جهانگیری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شمارش معکوس برای انصراف اسحاق جهانگیری که از همان ابتدا بسیاری گفته بودند که برای کمک به روحانی و پوشش وی در مناظرات انتخاباتی وارد عرصه انتخابات شده‌ است، آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم؛ برخی منابع خبری گفته‌اند که اصلاح‌طلبان همانطور که وی را وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری ایران کرده بودند، متنی را هم برای وی نوشته‌اند که در آن جهانگیری به نفع حسن روحانی از انتخابات انصراف می‌دهد که برای این اقدام، همچنین فیلمی نیز تهیه شده است.
اسحاق جهانگیری معاون اول دولت حسن روحانی 69 ساله است که در آخرین ساعات ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، براساس آنچه که خودش گفته بود، با فشار دوستانش ثبت نام کرد.
در همان زمان و پیش از ثبت نام جهانگیری برای پوشش روحانی، خبرهایی منتشر شده بود که روحانی در حالی با ثبت نام جهانگیری موافقت کرده که وی پس از ثبت نام اعلام کند نهایتا به نفع روحانی کنار خواهد رفت.
بر همین اساس، اسحاق جهانگیری لحظاتی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، در سالن کنفرانس وزارت کشور در یک نشست خبری، رسماً اعلام کرد که "کاندیدای اصلی روحانی است."
اما با شدت گرفتن انتقادات از این اقدام غیراخلاقی جهانگیری، او چندی بعد (6 اردیبهشت) در حاشیه جلسه هیئت در پاسخ به این سوال که گفته شده شما می‌خواهید به نفع روحانی انصراف دهید، اعلام کرد که، تاکنون در عمرم از چیزی انصراف نداده ام! من آمده‌ام که رئیس‌جمهور شوم.
حالا، اسحاق جهانگیری پس از حضور در 3 مناظره و صرف صدها ساعت وقت خود برای دفاع از حسن روحانی و پوشش دادن وی در مناظرات و رقابت‌های انتخاباتی، قرار است که به زودی رسما اعلام کند که به نفع حسن روحانی کناره‌گیری کرده است؛ سوال اینجاست که آیا جهانگیری که گفته بود آمده‌ام رئیس جمهور شوم، به مردم دروغ گفته است؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала