تخم مرغ را در درب یخچال نگذارید، خطرناک است!

© Fotolia / IntelWondتخم مرغ را در درب یخچال نگذارید، خطرناک است!
تخم مرغ را در درب یخچال نگذارید، خطرناک است! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
درب یخچال و فریزر بدترین محل برای نگهداری تخم مرغ است. وسط قفسه یخچال بهترین مکان برای نگهداری بسته تخم مرغ است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کارشناسان بریتانیایی، درب یخچال و فریزر بدترین محل برای ذخیره تخم مرغ است. در عین حال قفسه وسط یخچال بهترین مکان برای نگهداری تخم مرغ می باشد چرا که در این مکان درجه حرارت ثابت تخم مرغ نگه داشته می شود.

به گزارش روزنامه دیلی میرور، تخم مرغ باید در بسته بندی اصلی در قفسه وسط یخچال نگه داری شود. این کار برای جلوگیری از نوسانات مکرر دما در هنگام باز کردن درب یخچال و حفظ بیشتر درجه حرارت ثابت تخم مرغ ضروری است.

این روزنامه در ادامه توصیه های خانه داری  برای ذخیره تخم مرغ پیشنهاد می دهد: تخم مرغ در کارتن در دمای ثابت زیر 20 درجه سانتیگراد دور از غذاهایی با بوی تند و شدید قرار بگیرد. زیرا تخم مرغ به راحتی بو های اطراف را به خود جذب می نماید.

در پایان تحقیقات دانشمندان بریتانیایی چنین آمده است: "سعی کنید تخم مرغ را بین محیط های سرد و گرم جا به جا نکنید، برای مثال، بسته تخم مرغ را به مدت طولانی در فضای داخلی خودرو قرار ندهید تا آن را به خانه برده و در یخچال قرار دهید. بهترین روش نگهداری تخم مرغ، حفظ آن در یخچال و فریزر است. در این شرایط، دما همواره ثابت خواهد بود و تخم مرغ تازه خواهد ماند".

از سوی دیگر قفسه درب یخچال، بدترین مکان برای نگهداری تخم مرغ است، زیرا "تکرار باز و بسته شدن درب یخچال در طول روز باعث می شود سفیده تخم مرغ بهم بخورد". 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала