ازدواج گروهی 30 سرباز سوری در حلب

© Fotolia / Yakimenkoantonازدواج گروهی 30 سرباز سوری در حلب
ازدواج گروهی 30 سرباز سوری در حلب - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شهر حلب در سوریه، سربازان ارتش در یک مراسم عروسی سمبولیک از روند زندگی مسالمت آمیز در این کشور و در عین حال از آمادگی خود برای بازگشت به خط مقدم در مواقع اضطراری خبر دادند.

به گزارش اسپوتنمیک در شهر حلب سوریه، ارتش به طور هم زمان اقدام به برگزاری 30 عروسی نمود. این حرکت سمبولیک توسط سربازان، جهت تقویت روحیه و اعلام ادامه زندگی مسالمت آمیز در این کشور صورت گرفت.

به نقل از عمر حجار یکی از سربازان حاضر در مراسم عروسی: "ما می خواهیم نشان بدهیم که زندگی در کشور ما ادامه دارد. ما در این روز لباس نظامی بر تن خواهیم داشت، اما نشان خواهیم داد که هر لحظه آماده برگشت به خط مقدم جبهه هستیم. ما تنها زمانی که جنگ در سوریه به اتمام برسد، لباس های نظامی خود را  از تن می کنیم و کت و شلوار بر تن خواهیم نمود".

بر اساس گزارش های منتشر شده، بسیاری از سربازان بلافاصله از خط مقدم جبهه جنگ سوریه به این مراسم عروسی و پای سفره عقد آمده بودند.

در این مراسم ماشین های اسکورت عروس و داماد همراه با ماشین های پلیس به گردش در شهر حلب پرداختند تا این زوج های جوان بتوانند از مناطق دیدنی تاریخی شهر دیدن کنند، مناطقی که در این اواخر توسط نیروهای نظامی آزاد شده بودند.

 برای حفظ امنیت مهمانان در جاده، یک ردیف ماشین در اطراف خیابان نگهبانی می دادند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала