ریختن آب جوش بر روی کودک سوری در ترکیه (ویدئو)

© Sputnik / Michael Alaeddinریختن آب جوش بر روی کودک سوری در ترکیه (ویدئو)
ریختن آب جوش بر روی کودک سوری در ترکیه (ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از کارکنان شعبه رستوران‌های زنجیره ای مک‌دونالد در شهر استانبول ترکیه برای بیرون کردن کودک آواره سوری از رستوران، روی سر او آب جوش ریخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، یکی از کارکنان شعبه رستوران‌های زنجیره ای مک‌دونالد در شهر استانبول ترکیه برای بیرون کردن کودک سوری از رستوران، روی سر او آب جوش ریخت.
مدیریت شعبه مک‌دونالد در منطقه نیشانتاش در مرکز استانبول، خدمتکاری را که آب داغ روی کودک سوری 6 ساله ریخته بود، درپی پخش کلیپ اقدام بی رحمانه اش در شبکه های اجتماعی، اخراج کرد؛ زیرا این کودک سوری دچار سوختگی شدید و فراوان شده است.
منطقه نیشانتاش یکی از مناطق اعیان‌نشین شهر استانبول است که شعبه های معروفترین برندهای جهان را در خود جای داده است.
روزنامه بیر گون چاپ ترکیه امروز چهارشنبه نوشت: کارکنان شعبه مک‌دونالد به کودکان سوری اجازه نمی دهند که به شعبه نزدیک شوند و آنها را با پرخاش دور می کنند تا مشتریان با خیال راحت شکم خود را سیر کنند.
افراد متکدی فراوانی در منطقه نیشانتاش وجود دارد که گفته می شود پناهجویان سوری هستند. تعدادی از این متکدیان نیز تُرکیه‌ای هستند.
پلیس خدمتکار بی رحم شعبه مک‌دونالد را برای بازجوئی به پاسگاه " حربیه " منتقل کرده است و کودک سوری به علت شدت جراحات در بیمارستان حمیدیه منطقه شیشلی بستری شده است.
پلیس اعلام نمی کند که آیا خدمتکار تُرکیه‌ای شعبه مک‌دونالد به علت اقدام غیرانسانی اش مجازات شده است یا خیر.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала