سوژه شدن همسر رئیس جمهور فرانسه که 25 سال از او بزرگتر است (عکس)

© AP Photo / Christophe EnaКандидат в президенты Эммануэль Макрон и его жена Брижит в штаб-квартире в Париже
Кандидат в президенты Эммануэль Макрон и его жена Брижит в штаб-квартире в Париже - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بانوی اول فرانسه که از 15 ماه مه به این عنوان نایل خواهد آمد، به یکی ازسوره های جدید کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، با نگاهی به کامنت های کاربران در شبکه های اجتماعی می توان مشاهده نمود که موضوع اختلاف سنی رئیس جمهور منتخب فرانسه "امانوئل مکرون" با همسرش "بریژیت تروینو" که 24 سال می باشد به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در میان واکنش ها کامنت بسیاری از کاربران با جمله، خدا شانس بدهد آغاز می شود. لازم به ذکر است این اولین باری نیست که روسای جمهور فرانسه سوژه رسانه ها و کاربران می شوند. کاربری در این رابطه می نویسد: "ساراكوزى با مدل ايتاليايى ازدواج كرد از خودش 10 سانت بلندتر بود. اولاند با بانوى اول دوست بود و ازدواج نكرد و حالا مكرون كه همسرش 24 سال از خودش بزرگتر است!"

#macron #france #امانوئل_مکرون #brigitte_macron #macron_teacher #معلم

Публикация от حمید رضا (@hamidrezaahmadighotbi) Май 7 2017 в 11:56 PDT

کاربران بسیاری یکی از مهمترین دلایل موفقیت مکرون در زندگی اش را همسرش می دانند. او در هفده سالگی با همسر چهل و یک ساله خودش زندگی را شروع کرده در سی و نه سالگی هم رئیس دولت شد. کاربری در این رابطه نوشت "اینجاست که باید بدونیم چقدر تاثیر داره یک خدیجه داشتن برای پیغمبری."
کامنت های کاربران در این رابطه کاملا متفاوت است. برخی بر این عقیده اند که وقتی هم را دوست دارند چه اشکالی دارد؟ ترامپ هم بیست و چهارسال از زنش بزرگتر است ولی یک نفر تا حالا نگفته وای.
برخی کاربران نیز به این زوج عنوان نماد وفاداری داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала