دواین جانسون، رئیس جمهور آمریکا می شود

© AFP 2023 / Chris Delmasدواین جانسون، رئیس جمهور آمریکا می شود
دواین جانسون، رئیس جمهور آمریکا می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دواین جانسون ملقب به "راک" بازیگر هالیوود و کشتی کج کار آمریکایی، از تصمیم جدی خود برای حضور در رقابت های ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مصاحبه دواین جانسون با مجله GQ، وی در پاسخ به پرسش خبرنگار که "آیا او حاضر است برای انتصاب به مقام ریاست جمهوری آمریکا کار خود را رها کند" گفت: "احتمال این کار وجود دارد".  

جانسون در ادامه افزود: "اگر من رئیس جمهور بودم، بیش از هر چیز رعایت عدالت برای من مهم بود. رهبری برای من بسیار اهمیت داشت. برای ریاست جمهوری باید به جای همه مسئولیت پذیر بود. اگر به عنوان رئیس جمهور من با حرف کسی موافق نبودم، در آن صورت او را از بین نمی بردم".  

جانسون همچنین در ادامه افزود که او به هیچ وجه، سیاست های مهاجرتی دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا را نمی پذیرد و به آن اعتقادی ندارد.

این ستاره فیلم های اکشن هالیوود در پایان افزود: "من باور دارم که امنیت ملی ما — اصل است، اما من به قانون ممنوعیت مهاجران اعتقادی ندارم. من به یکپارچگی و وحدت اعتقاد دارم. کشور ما بر روی این اصل نهادینه شده است، به واسطه این اصل کشور ما قوی تر می گردد. این یک تصمیم بسیار شتابزده بود". 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала