رکورد پرفروش ترین گوشی جهان در سال 2017

© Photo / Pixabayرکورد پرفروش ترین گوشی جهان در سال 2017
رکورد پرفروش ترین گوشی جهان در سال 2017 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیفون 7 ، از سری گوشی های هوشمند شرکت آمریکایی اپل از ابتدای سال جاری، رکوردار بیشترین فروش گوشی همراه در جهان را به نام خود ثبت کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Strategy Analytics: " بر اساس برآوردهای شرکت ما، در سه ماهه اول سال 2017، تعداد عرضه آیفون اپل 7 بالغ بر 21.5 میلیون دستگاه بوده است. این تعداد به میزان  6٪ از کل سهم بازار در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. آیفون 7 هم اکنون محبوب ترین مدل گوشی در جهان محسوب می گردد. این گوشی به علت ترکیب جذاب طراحی کاربر پسند، پشتیبانی نرم افزاری قوی، و شبکه خرده فروشی گسترده خود در جهان بسیار پرطرفدار است.

مقام دوم در میان پرفروش ترین گوشی های جهان به دستگاه آیفون 7 پلاس می رسد. به نقل از یوها وینتر، تحلیلگر ارشد در شرکت "استراتژی آنالاتیکس" میزان عرضه و فروش  آیفون 7 پلاس، با یک صفحه نمایش بزرگتر و قیمت بالاتر در ماه های ژانویه و مارس به 17.4 میلیون رسیده است. این میزان 5 درصد از بازار جهانی در سه ماهه اول امسال را به خود اختصاص داده است. 

مقام سوم در میان پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال 2017، گوشی چینی OPPO R9s است.

این مدل 3٪ از کل بازار در سه ماهه اول سال جاری را به خود اختصاص داده است. در مجموع 8.9 میلیون دستگاه از این گوشی تا به حال به فروش رسیده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала