دستگیری 3 آدم ربا و رهایی گروگان در ایران

© Photo / Public relations center of Federal Security ServiceЗадержанные члены диверсионно-террористической группы, обезвреженной ФСБ РФ в Москве
Задержанные члены диверсионно-террористической группы, обезвреженной ФСБ РФ в Москве - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افرادی که به قصد اخاذی میلیاردی از خانواده یک پیمانکار ساختمان ، وی را در شهر کرج ایران گروگان گرفته بودند دستگیر و گروگان در کمتر از 12 ساعت رها و به خانواده اش بازگردانده شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه، رئیس پلیس کرج ضمن اعلام این مطلب افزود: در پی تماس تلفنی اهالی یکی از مناطق محمدشهر کرج با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یکی از همسایه ها که به تازگی به آن محل آمده است ، مرد میانسالی را در حالی که چشم و پاهایش را بسته به کمک 2 نفر دیگر به منزل خود انتقال داده است ، پیگیری و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 25 محمد شهر کرج قرار گرفت.
وی اضافه کرد: بلافاصله تیمی از ماموران مجرب کلانتری پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع در یک اقدام غافلگیرانه وارد منزل شده و 2 نفر در محل و نفر سوم را که قصد فرار از پشت بام داشت دستگیر و در بازرسی از این مکان ، مرد میانسالی را که با دست و پای بسته در یکی از اتاق ها زندانی شده بود شناسایی و از چنگال آدم ربایان رها کردند.
فیروزخواه ضمن اعلام اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر گروگانگیری اعتراف کردند گفت:آدم ربایان که از قبل با گروگان خود که یک پیمانکار ساختمان است و از وضعیت مالی خوبی برخوردار می باشد آشنایی داشتند با ترفند و فریب از تهران به محمدشهر کشانده و طی تماس تلفنی با خانواده وی مبنی بر رهایی گروگان مشروط بر واریز یک میلیارد به حساب آن ها قصد اخاذی از خانواده آن را داشتند.
وی با بیان اینکه با سرعت عمل ماموران گروگان در کمتر از 12 ساعت آزاد شد گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала