فهرست 4 رژیم لاغری خطرناک دنیا

© Fotolia / George Mayerفهرست 4 رژیم لاغری خطرناک دنیا
فهرست 4 رژیم لاغری خطرناک دنیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چاقی، فست فود، کمبود وقت - معضل دنیای پر جنب و جوش امروز است. چاقی هم خطرناک است و هم اینکه زیبایی ظاهری را از ما می‌گیرد. اما همه می دانند لاغرشدن و از دست‌دادن وزن اضافه بدن اصلا کار راحتی نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، برخی افراد برای لاغر شدن اقدام به هر کار خطرناک و رژیم غذایی عجیب و غریب می نمایند.

فهرست زیر 4 رژیم از خطرناک ترین رژیم های دنیا را به شما معرفی می کند که باید از آن پرهیز نمود:

1 — رژیم کرم نواری (غورت دادن کرم)

کی از نفرت‌انگیزترین رژیم‌های دنیا بلعیدن تخم کرم‌های نواری است. روش لاغری با این کرم‌ها این‌گونه است که فرد چاق تخم کرم را با آب می‌بلعد و این تخم‌ها در معده تبدیل به کرم می‌شوند تا بخشی از کالری روزانه بدن را مصرف کنند و در نتیجه "چاق مذکور" لاغر می‌شود. ابن کار بسیار خطرناک است.

2 — رژیم پنبه‌ ای
عجیب است اما واقعیت دارد. برخی افراد چاق رژیم پنبه را برای لاغری مفید می‌دانند. طوری که گلوله‌های پنبه را در آبلیمو خیس می‌کنند و سپس می‌بلعند. با این روش معده پر می‌شود و فرد چاق احساس سیری می‌کند. یکی از مهم‌ترین و بدترین عوارض این رژیم، انسداد روده است و مورد تایید هیچ پزشک متخصصی هم نیست.

3 — بخیه زبان

یکی دیگر از دردناک‌ترین و وحشتناک‌ترین راه‌ها برای لاغرشدن، بخیه‌زدن زبان است؛ به این صورت که یک تکه پلاستیک بر روی بخشی از زبان دوخته می‌شود تا حس چشایی مختل شود. این قطعه پلاستیکی به حدی غذاخوردن را برای انسان سخت و طاقت‌فرسا می‌کند که فرد ترجیح می‌دهد به طور کلی قید غذا خوردن را بزند و درد زبان را تحمل نکند.

4 — بسته ‌بندی در سلفون
بسته‌بندی بدن با سلفون موجب تعریق بیشتر بدن می‌شود. این روش به عنوان یکی دیگر از روش‌های نامتعارف لاغری است. روش کار این گونه است که بدن با فشار زیاد در سلفون بسته‌بندی می‌شود؛ درست مثل بسته‌بندی مواد غذایی!.
این در حالیست که تعریق بیش از اندازه به کم‌آبی بدن منجر می‌شود. تعریق شدید باعث ایجاد تغییراتی در خون می‌شود و حجم خون را کاهش می‌دهد که در نتیجه آن، اکسیژن کمتری به سلول‌ها ارسال می‌شود. ضعف، سرگیجه، گیجی، کما و حتی مرگ می‌تواند نتیجه تعریق بیش از اندازه بدن باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала