مکرون سیاست غرب را ادامه می دهد، اما شاید دری برای روسیه باز شود

© Sputnik / Ramil SitdikovКандидат в президенты Франции Марин Ле Пен и председатель комитета Государственной Думы РФ по международным делам Леонид Слуцкий
Кандидат в президенты Франции Марин Ле Пен и председатель комитета Государственной Думы РФ по международным делам Леонид Слуцкий - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مکرون سیاستمداری جوان است و احتمال دارد که برای خود درب هایی به سوی روسیه باز کند

به گزارش اسپوتنیک، لئونید اسلوتسکی رییس کمیته امور بین الملل دومای روسیه اظهار کرد که سیاست خارجی فرانسه به ریاست جمهوری امانوئل مکرون در آینده نزدیک خط مشی غرب و ناتو را ادامه داده و از ارتباط با روسیه خودداری می کند.

با این وجود به اعتقاد وی، مکرون سیاستمداری جوان است و احتمال دارد که برای خود درب هایی به سوی روسیه باز کند و به نحو مقتضی ظرفیت همکاری های فرانسه و روسیه را ارزیابی کند.

اسلوتسکی هماهنگ کننده گروه نمایندگان در ارتباطات پارلمانی با فرانسه است. وی خاطر نشان کرد که فعالیت وی و همکارانش در کمیته و گروه نمایندگان دوستی با پارلمان فرانسه بعد از انتخابات 18 ژوئن فعال خواهد شد.

به طور کل این سیاستمدار روس معتقد است که انتخابات ریاست جمهوری فرانسه برای شکل دادن به معماری جدید دنیا ین نشانه بوده و آزمایشی برای استحکام اتحادیه اروپا است. رهبر جنبش «به پیش» امانوئل مکرون در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با غلبه بر مارین لوپن رهبر حزب «جبهه ملی» پیروز شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала