تسلط آمریکا بر بنادر روسیه در شرق دور به معنی اعلان جنگ است

© Sputnik / Alexey Kudenkoکنترل آمریکا بر بندر روسیه در شرق دور به معنی اعلان جنگ است
کنترل آمریکا بر بندر روسیه در شرق دور به معنی اعلان جنگ است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کنستانتین کاساچف، رئیس کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه به اسپوتنیک گفت: اجرای لایحه در مورد تسلط آمریکا بر بنادر روسیه در شرق دور نشان دهنده قدرت نمایی است که به معنی اعلان جنگ می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، کنگره آمریکا پیش از این طرحهای مقدماتی محدودیت های جدید در مورد کره شمالی را تصویب کرده بود. در این لایحه که در کنگره آمریکا به تصویب رسید، به طور خاص امکان تسلط بر بنادر روسیه در شرق دور را بررسی می کند. این لابحه همچنین مورد تایید مجلس سنا قرارگرفته که پس از آن نیزباید از سوی رئیس جمهور مورد تایید قرار گیرد.
وی افزود، این نوع از سناریوی قدرت از آنجایی که به معنی اعلان جنگ است مورد قبول هیچ فردی نمی باشد.
به عقیده کاساچف، در این مانور قانونگذاران آمریکا چیز جدیدی دیده نمی شود، آمریکاییها با همه واقعیت ها و دروغ های خود سعی بر اتخاذ حاکمیت قانون خود بر قوانین بین المللی دارند که به طور کلی یک تهدید بزرگ برای قوانین بین المللی و یک مشکل برای روابط بین المللی مدرن محسوب می شود.
اظهارات این سناتور روس مدتی کوتاه پس از آن مطرح شد که کنگره آمریکا لایحه ای در زمینه وضع تحریمهای بیشتر علیه کره شمالی به تصویب رساند که نظارت و کنترل آمریکا بر بنادر دریایی و آبراهها در شرق دور از جمله بنادر روسی «وانینو»، «ناخودکا» و «ولادی وستک» را مجاز می نماید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала