فردوس العوادی: توهین وزیر دفاع عربستان به ایران و مهدویت، نشان از جهل است

© AFP 2023 / STRفردوس العوادی: توهین وزیر دفاع عربستان به ایران و مهدویت، نشان از جهل است
فردوس العوادی: توهین وزیر دفاع عربستان به ایران و مهدویت، نشان از جهل است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نقل از مدیر اتحادیه زنان مسلمان در عراق، توهین وزیر دفاع عربستان به مهدویت نشان از جهل و در جهت جنگ فرقه ای می باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، 'فردوس العوادی' رییس اتحادیه زنان مسلمان در عراق توهین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی به مساله مهدویت را ناشی از جهل این مسئول سعودی دانست و گفت که شاهزاده 'محمد بن سلمان' با این اظهارات، دشمنی آشکار خود را با عموم شیعیان نشان داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، 'فردوس العوادی' با انتشار بیانیه ای افزود که اظهارات اخیر توهین آمیز محمد بن سلمان درباره امام مهدی (عج)، نشان داد که عربستان سعودی به دنبال شعله ور کردن جنگ فرقه ای است که تنها برنده این جنگ، رژیم صهیونیستی است.
وی خاطر نشان کرد که عربستان از طریق اظهارات اخیر شاهزاده بن سلمان چهره زشت فرقه گرایی اش را نشان داد و بطور آشکار دشمنی خود را با شیعیان در منطقه و جهان اعلام کرد.
فردوس العوادی تاکید کرده است که فردی در جایگاه بن سلمان چگونه به این شکل به قضیه امام مهدی (عج) می پردازد، و نمی داند که در قرن 21، مسئله امام مهدی تنها خاص شیعیان نیست بلکه همه مسلمانان را شامل می شود.

محمد بن سلمان در دوم ماه آوریل 201  در گفت وگو با تلویزیون سعودی 'العربیه' ادعا کرد: "چگونه می توان با ایران به تفاهم برسیم در حالی که ایران از طریق اعتقاد به مهدویت درصدد سلطه برکل منطقه و جهان از جمله عربستان سعودی است".

ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی همچنین تنها راه حل با ایران را جنگ دانست و گفت که منتظر نمی مانیم تا ایران جنگ را به داخل عربستان بکشاند بلکه جنگ را در داخل ایران با آنها دنبال می کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала