رسانه های جهان خواهند توانست گزارش های متنوعی درباره مسابقات فوتبال جام کنفدراسیونها 2017 پخش کنند

© Sputnik / Maksim BogodvidКубок на постаменте во время подготовки к жеребьевке Кубка конфедераций - 2017 в Казани
Кубок на постаменте во время подготовки к жеребьевке Кубка конфедераций - 2017 в Казани - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز 29 آوریل ثبت نام رسانه های فاقد اعتبارنامه برای پخش گزارش ها درباره جام کنفدراسیون های 2017 در مرکز مطبوعاتی این مسابقات بزرگ فوتبال آغاز می شود.

به گزارش اسپوتنیک، چهار مرکز مطبوعاتی چند رسانه ای برای رسانه های فاقد اعتبارنامه در مسکو، سن پترزبورگ، سوچی و کازان، محل های برگزاری رقابت های جام کنفدراسیونها 2017 در روسیه دایر خواهد شد. این مراکز رسانه ای از روز 15 ژوئن تا 3 ژوئیه کار خواهند کرد.
برنامه روزانه خبرنگاران فشرده و غنی خواهد بود. هر روز کنفرانس های مطبوعاتی با شرکت ورزشکاران، شهرداران ، مقامات صنعت گردشگری و ستارگان فرهنگی و هنری برای آنها ترتیب داده خواهد شد. همچنین قرار است گردش ها دسته جمعی و تورهای رسانه ای برای خبرنگاران ترتیب داده شود.
کار به چنان شکلی سازمان داده خواهد شد که به خبرنگاران در پخش گزارش ها درباره رویدادهای فرهنگی و رویدادهای در رابطه با ورزش در شهرهای محل برگزاری مسابقات در این دوره کمک شود.
مرکز مطبوعاتی از ساعت 10 صبح تا دیروقت شب کار کرده و خبرنگاران و روزنامه نگاران در آنجا خواهند توانست از محل های کار مجهز و وای فای مجانی استفاده کنند. در همه برنامه های رسانه ای سرویس ترجمه شفاهی همزمان وجود خواهد داشت. علاوه بر این مسابقات جام کنفدراسیون ها برای مهمانان مرکز مطبوعاتی بطور زنده پخش خواهد شد.
در سایت footballcitymediacenter.ru/com می توان با شرایط و قاعده دریافت اعتبارنامه برای رسانه ها و همچنین آخرین اخبار آشنا شد. ثبت نام رسانه ها روز 29 آوریل 2017 شروع می شود.
مسابقات فوتبال جام کنفدراسیون ها از روز 17 ژوئن تا 2 ژوئیه 2017 در چهار شهر مسکو، سن پترزبورگ، سوچی و کازان در روسیه برگزار می شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала