روسیه آماده همکاری با هر کدام از رییس جمهوری های منتخب ایران است

© Sputnik / Kirill KallinikovОфициальный представитель министерства иностранных дел России Мария Захарова на брифинге по текущим вопросам внешней политик
Официальный представитель министерства иностранных дел России Мария Захарова на брифинге по текущим вопросам внешней политик - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد مسکو آماده است با هر رییس جمهوری که در ایران سر کار آید، همکاری کند.

به گزارش "اسپوتنیک"، زاخارووا امروز در نشست خبری هفتگی خود اظهار داشت: "همه آنچه که به روند انتخابات مربوط است، امر داخلی این کشور و مردم آن است. ما با افرادی که در ایران سر کار خواهند آمد، همکاری خوهیم کرد".
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه روابط روسیه و ایران سابقه دیرینه تاریخی دارد، افزود: "البته ما امیدواریم که در آینده هم شاهد تحرک و تحولی مثبت در روابط دو کشور باشیم".
انتخابات ریاست جمهوری ایران 19 مه سال 2017 (29 اردیبهشت 1396) برگزار می شود.
رئیس جمهوری ایران مطابق قانون اساسی با کسب نصف به علاوه یک کل آرا انتخاب می شود؛ چنانچه در مرحله اول هیچ یک از داوطلبان اکثریت آرا را به دست نیاورند، انتخابات دو مرحله‌ ای می شود بدین معنی که دو نامزدی که بیشترین آرا را در مرحله اول کسب کرده‌اند در انتخابات مرحله دوم شرکت می ‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала