فیلم های مستهجن هم جنس گرایان در صفحات توییتر صدها داعشی

© Fotolia / Tieroفیلم های مستهجن هم جنس گرایان در صفحات توییتر صدها داعشی
فیلم های مستهجن هم جنس گرایان در صفحات توییتر صدها داعشی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هکری با نام مستعارWauchalaGhost بیش از ۲۵۰ صفحه توییتر را که به طرفداران گروهک تروریستی داعش تعلق داشت هک کرده و به جای عکس هایشان ، تصاویر همجنس گرایان و لینک های فیلم های مستهجن همجنس گرایی قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری ایندیپندنت در این خصوص اطلاع داد.
به گفته ی این هکر که افراط گریان او راتهدید به مرگ کرده اند، صفحه شبه نظامیان را در عرض یک سال و نیم جستجو پیدا کرده است. او پس از حمله تروریستی به کلوپ همجنس گرایان پولس در اورلاندو که منجر به مرگ ۴۹ نفر شد، تصمیم گرفت که آنها را هک کند.
این هکر با اطمینان گفت:‌« آنها می خواهند من را بکشند. و این خوب است برای آنکه اگر آنها روی من تمرکز کنند کار دیگری انجام نخواهند داد.»
او همچنین خاطر نشان کرد که به طور متوسط برای هک کردن یک کاربر داعش تقریبا ۶۰ ثانیه وقت گذاشته است ،برای آنکه اکثر افراط گراین از لحاظ دانش فنی مانند یک کودک ده ساله اند.
این هکر در انتها افزود که او و تیمش از فیلم های مستهجن همجنس گرایان برای توهین به مسلمانان استفاده نمی کنند. او تاکید کرد: « اقدام ما در جهت مخالفت با جهادیون است. بسیاری از ما (هکرها) مسلمان هستند و ما به تمامی مذاهبی که زندگی انسان های بیگناه را نمی گیرند احترام می گذاریم.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала