اگر روزی جنگ هسته ای اتفاق بیفتد دنیا چه شکلی خواهد شد؟(ویدئو)

© United States Department of Energyاگر روزی جنگ هسته ای اتفاق بیفتد دنیا چه شکلی خواهد شد؟(ویدئو)
اگر روزی جنگ هسته ای اتفاق بیفتد دنیا چه شکلی خواهد شد؟(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنگ هسته ای برای کره زمین کابوس بسیار ترسناکی است اما براستی اگر روزی در دنیا جنگ هسته ای اتفاق بیفتد دنیا چه شکلی خواهد شد؟

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی کلیپی در شبکه های اجتماعی پرطرفدار شده است که در آن کشورها را در زمان جنگ هسته ای به تصویر می کشد.
شاید برای بسیاری از ما تصوری از جنگ هسته ای وجود نداشته باشد و اصطلاح نیروی هسته ای را فقط در بحث ها و کشمکش ها و جنجال های سیاسی شنیده ایم. طبق پیش بینی های انجام شده جنگ جهانی سوم دیگر مانند جنگ های پیشین نخواهد بود بلکه جنگ هسته ای می باشد. در جنگ های پیشین کشوری وارد خاکریز و حریم کشور دیگری می شد و در آنجا به جنگ و جدال پرداخته می شد در صورتی که در جنگ هسته ای این اتفاق نمی افتد. هر کشوری که قدرت هسته ای داشته باشد قادر است در لحظه ای شهر و یا کشوری را با خاک یکسان کند بدون اینکه بصورت فیزیکی در آن محل حضور داشته باشد.
در کلیپی که چندان هم جدید نیست و در بسیاری از شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، جنگ هسته ای به تصویر کشیده شده است.

همان طور که در این ویدیو مشاهده می شود، در جنگ هسته ای و اتمی در حالیکه که همه مردم به زندگی روزمره خود مشغول هستند در لحظه از بین می روند. سلاح های اتمی ابزارهای بسیار قدرتمندی هستند که در صورت استفاده در جنگ تا قرن ها اثرات آن بر روی بشر خواهد ماند.

بسیاری از کاربران عنوان کرده اند که امیدوارند دیگر هیچ گونه جنگی در هیچ کجای دنیا اتفاق نیفتد و همه در صلح و آرامش به زندگی خود بپردازند. بسیاری از کاربران استفاده از سلاح هسته ای در جهت استفاده های ابزاری را محکوم کرده اند و امیدوارند هیچ زمانی از نیروی هسته ای در جهت غیرمعقول استفاده نشود.
با نگاهی به کامنت های منتشر شده، تصاویر مربوط به این که چگونه در یک لحظه یک شهر و یا محله با خاک یکسان می شود، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده، بسیاری را تحت تاثیر قرار داده و تعداد زیادی از کاربران را نیز به فکر فرو برده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала