خواستگاری سبک جدید در ایران(ویدئو،عکس)

© adme.ruخواستگاری سبک جدید در ایران(ویدئو،عکس)
خواستگاری سبک جدید در ایران(ویدئو،عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به تازگی در ایران مدل های جدید خواستگاری مد شده است که توسط کاربران شبکه های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی تصاویری از خواستگاری های نامتعارف یا نامعمول در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که گاهی همراه با طنز می باشد. در دنیا معمولا خواستگاری به روش های معمول انجام نمی شود و افراد جوان به دنبال راه هایی هستند که بطور خاصی معشوقه خود را در ضمن درخواست خواستگاری شگفت زده کنند.
در ایران نیز به تازگی بعضی از افراد از روش هایی نامعمول جهت شگفت زده کردن فرد مورد نظر خود جهت ارائه درخواست خواستگاری استفاده می کنند.
اخیرا تصویری در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شده است که در آن دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با روشی عجیب اقدام به خواستگاری از دختری به نام "مینو" می کند.

خواستگاری جالب یکی از دانشجویان علوم پزشکی تبریز @cillipkadde

Публикация от cillipkadde (@cillipkadde) Апр 21 2017 в 2:53 PDT

این فرد با کمک دوستان خود بر روی مقوا در خواست خواستگاری خود را با حروف درشت نوشته و ثابت نگه داشته است تا معشوقه او درخواست او را مشاهده کند. متن او به صورت زیر می باشد:
"مینو با من ازدواج می کنی؟"

این تصویر به سرعت در شبکه های اجتماعی مختلف پخش شد و واکنش های مثبت و منفی به همراه داشت. بسیاری از کاربران این عمل فرد عاشق را تحسین کرده و جسارت او را تشویق می کنند اما در مقابل عده ای از کاربران معتقدند که به علت نحوه خواستگاری، اگر جای مینو بودند با او ازدواج نمی کردند.

از جالب ترین مراسم خواستگاری های انجام شده می توان به مراسم خواستگاری دو بازیگر ایرانی اشاره کرد که از طریق اینترنتی صورت گرفت.

#خواستگاری_مدرن مدرن ترین خواستگاری قرن! Powered By: @Masir_e_Hashtom

Публикация от هشتگ نيوز (@hashtag.news) Дек 30 2016 в 11:54 PST

در این مراسم خواستگاری که یک خانواده در ایران و خانواده دیگر در لندن بود، حتی مراسم چای توسط عروس نیز انجام شد. همچنین در انتهای مراسم خواستگاری وقتی عروس خانوم جواب بله را به آقای داماد داد، خانواده داماد به سمت مانیتور نقل پاشیدند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала