با نیکولاس جیمز ویچیچ شخصیت معلول برجسته شبکه های اجتماعی نزدیکتر آشنا شویم (عکس،ویدئو)

© Sputnik / Nina Zotinaبا نیکولاس جیمز ویچیچ شخصیت معلول برجسته شبکه های اجتماعی نزدیکتر آشنا شویم (عکس،ویدئو)
با نیکولاس جیمز ویچیچ شخصیت معلول برجسته شبکه های اجتماعی نزدیکتر آشنا شویم (عکس،ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیکولاس شخصی که از بچگی با سندروم خاصی که منجر به بی دست و پایی می شود به دنیا آمد،اکنون یکی از پرطرفدارترین شخصیت های شبکه های اجتماعی است.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که نیکولاس جیمز ویچیچ متولد 4 دسامبر 1982 در استرالیا تبدیل به یکی از شخصیت های پرطرفدار شبکه های اجتماعی شده است.
این مرد جوان با سندرمی به نام tetra-amelia syndrome به دنیا آمده است. این سندرم باعث میشه نوزاد بدون دست و پا و معلول به دنیا بیاد. او در سخرانی های خود اغلب با دید طنز به این موضوع اشاره می کند که خوشحال است با این که دست و پا ندارد، ولی یک چیز شبیه پای مرغ دارد.

Встреча с фантастическим Ником Вуйчичем!… #книгиoz #ozby #никвуйчич2016 #vujcic #nicholasvujicic

Публикация от Владислав Данилович (@vlad.danilovich) Июн 19 2016 в 2:53 PDT

وی به علت داشتن این سندرم و به دلیل محرومیت از سلامتی جسمی از دوران کودکی با کشمکش های روحی و جسمی زیادی روبرو بوده است. او در نوجوانی تصمیم میگیرد به سمت خدا رود و ناگهان مسیر زندگی خود را عوض می کند.
محبوبیت او در فضای مجای بیش از آنچیزی است که او حتی خودش هم تصور می کرد.

نیکولاس در هفده سالگی اقدام به راه اندازی سازمانی می کند و از آنجا سخنرانی های خود را شروع می کند. سازمان او به نام زندگی بدون دست و پا می باشد. سخنرانی های امیدبخش او در سر تا سر دنیا درمورد امید و یافتن معنای زندگی بسیار پرطرفدار است و در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.
او در اغلب سخنرانی های خود از عشق خدا به انسان صحبت می کند و معتقد است که اگر انسان بخواهد داشتن خدا برای فائق آمدن بر هر ناتوانی و مشکلی کافی می باشد. این فرد موفق قادر است این مطلب را در سخنرانی های خود بخوبی و زیبایی اثبات کند.
او در سال 2012 ازدواج کرد و در سال های 2013 و 2015 پدر دو پسر کاملا سالم شد.

جالب است بدانید که نیکولاس جیمز ویچیچ که به ظاهر نه دست دارد و نه پا هم شنا بلد است، هم گلف بازی می کند و هم موج سوار ماهری است. نیکلاس ویچیچ استرالیایی، دارای دو مدرک لیسانس در رشته های حسابداری و برنامه ریزی مالی می باشد و یکی از جذاب ترین و موثرترین افراد در این دنیا می باشد که ناتوانی ظاهری جسمی او نتوانسته است او را از تلاش به سمت موفقیت بازدارد.

#nicholasvujicic #myinspiration

Публикация от Shamine (@sxmyn286) Мар 10 2017 в 9:44 PST

او همچنین نویسنده چندین کتاب است که از مشهورترین آنها می توان به "زندگی بدون مرز" اشاره نمود که به بسیاری از زبان های زنده دنیا ترجمه شده است.

از او همچنین به عنوان نماد اراده و ایستادگی در برابر مشکلات زندگی یاد می شود و برای بسیاری نماد زندگی و امید به شمار می آید.

Tanidiniz.? Engelli olmasina ragmen cox meşhur olan heyata nikbin baxan bir insan😊👍/"Nicholas Vujicic" mehşur motivasiya mütexessisi#nicholasvujicic

Публикация от Dunya bir gün o da bu gün.🌙🌞 (@rasulova339) Май 2 2016 в 8:30 PDT

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала