احمدی نژاد درباره حمله موشکی آمریکا به سوریه: ترامپ راه جنگ را انتخاب کرد

© Sputnik / Sergei Guneev  /  مراجعه به بانک تصاویر Mahmud Ahmadinedschad, der ehemalige iranische Präsident (2005-2013)
Mahmud Ahmadinedschad, der ehemalige iranische Präsident (2005-2013) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمود احمدی نژاد، نامزد ریاست جمهوری و رئیس قوه مجریه ایران از سال 2005 تا 2013 اعلام کرد آمریکا با حمله موشکی به فرودگاه نظامی سوریه "راه جنگ" را برای حل مسئله سوریه انتخاب کرده است

به گزارش اسپوتنیک، احمدی نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "یورو نیوز" در مورد وضعیت سوریه، بعد از حمله موشکی آمریکا به خاک سوریه گفت:" من فکر می کنم که آقای ترامپ برغم وعده هایی که به مردم داد، راه جنگ را انتخاب کرد. و قبلا هم گفته ام که این جنگ این بار به فروپاشی هژمونی جهانی آمریکا منجر خواهد شد، قطعا. دلایل فراوانی در این باره دارم که قبلا هم گفته ام و در فرصت دیگری خواهم گفت".
به عقیده رئیس جمهور سابق ایران حل بحران سوریه باید منحصرا بر اساس روش های غیر نظامی، احترام به حق حاکمیت و منافع مردم این کشور صورت بگیرد.
احمدی نژاد گفت:"ایران، آمریکا، روسیه، عربستان، ترکیه، همه ما باید برای اولا امنیت، گفتگو و صلح دست به دست هم بدهیم، ثانیا تبلور و حاکمیت اراده مردم سوریه. ما باید به حاکمیت ملت سوریه احترام بگذاریم و اجازه بدهیم که مردم سوریه خودشان انتخاب کنند. هیچکس، هیچکس بالاتر از مردم سوریه نیست. هیچکس".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала