وزارت دفاع روسیه؛ هیچگونه شواهدی به جز یک فیلم سیاه وسفید از استفاده سلاح شیمیایی در سوریه وجود ندارد

© Ministry of Defence the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه؛ هیچگونه شواهدی به جز یک فیلم سیاه وسفید از استفاده سلاح شیمیایی در سوریه وجود ندارد
وزارت دفاع روسیه؛ هیچگونه شواهدی به جز یک فیلم سیاه وسفید از استفاده سلاح شیمیایی در سوریه وجود ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: تنها شاهد از استفاده سلاحهای شیمیایی در سوریه یک فیلم سیاه و سفید است و مورد دیگری در این زمینه گزارش نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اظهار داشت: تنها شاهد استفاده از سلاحهای شیمیایی در سوریه یک کلیپ سیاه و سفید است و و مورد دیگری در این زمینه گزارش نشده است.
وی افزود: تقریبا دو هفته از این حادثه که ادعا می شود از سلاحهای شیمیایی در خان شیخون سوریه استفاده شده می گذرد، اما تنها شاهد این حادثه دو فیلم سیاه و سفید است.
ژنرال کوناشنکوف اضافه کرد، تا کنون یک قهرمان — گروه نجات که تحت تاثیر این تبلیغ در رسانه های آمریکا، بریتانیا و یا اروپا قرار گرفته باشد، دیده نشده است.
پیش از این وزارت امور خارجه روسیه این کلیپ های سیاه و سفید را بی اعتبار خواند و گفت این فیلم های"سفید حلمتس" را نمی توان به عنوان منبع و شاهد اتهام استفاده از سلاح های شیمیایی در ادلب پذیرفت.
به گفته بشار اسد رئیس جمهور سوریه، شواهدی وجود دارد که نشان میدهد"سفید حلمتس" از اعضای القاعده هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала