جایگیری بانوان بسکتبالیست ایران در رده بندی فدراسیون جهانی(عکس)

© AP Photo / Ebrahim Norooziجایگیری بانوان بسکتبالیست در رده بندی فدراسیون جهانی(عکس)
جایگیری بانوان بسکتبالیست در رده بندی فدراسیون جهانی(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بانوان بسکتبالیست ایران پس از ۴۰ سال دوباره در رده بندی فدراسیون جهانی بسکتبال قرار می گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، خبر قرار گرفتن بانوان بسکتبالیست در رده بندی جهانی در شبکه های اجتماعی به سرعت توسز کاربران و مخصوصا بانوان ورزشکار و ورزش دوست ایران، به اشتراک گذاشته می شود.
در خبرهایی که در فضای اینترنت منتشر شده است می توان مشاهده نمود که رئیس فدراسیون بسکتبال، "مشحون" عنوان کرده است که اولین اعزام تیم بسکتبال بانوان ایران، به مسابقات بین المللی به قزاقستان بوده است. این حضور خود نشان می دهد که تیم بسکتبال بانوان ایران حرکت روبه‌جلو و مثبتی دارد و فدراسیون جهانی (فیبا) برای رفع مشکلاتی که سال‌ها باعث شده بانوان ما در مسابقات بین‌المللی شرکت نکنند راه حلی پیدا کرده است. با توجه به این اتفاقات مثبتی که رخ داده است باید بگویم امسال سال بسکتبال بانوان ایران است.
این خبر بازتاب مثبتی در میان کاربران داشته و توسط تهمینه میلانی از کارگردانان برجسته ایران نیز به اشتراک گذاشته شده است.

دختران بسکتبالیست ایرانی نیز که با حجاب کامل به انجام بازی های بسکتبال می پردازند، مورد توجه و تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند.
بسیاری از کاربران معتقدند که دختران ایرانی فعل خواستن را به معنای واقعی کلمه صرف کردند و به همه نشان دادند که می توانند در همه عرصه ها موفق باشند.
بعضی از کاربران نسبت به اینکه بعد از ۴۰ سال دوباره به جایگاه اولیه خود بازگشته ایم نیز ابراز ناراحتی کردند چرا که به عقیده آنان ۴۰ سال درجا زده ایم و هیچ گونه پیشرفتی صورت نگرفته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала