محبوبیت پسرک خوش زبان مازندرانی در شبکه های اجتماعی (عکس)

© REUTERS / Dylan MartinezМальчик с бабочками во время фотосессии в преддверии открытия выставки "Sensational Butterflies" в музее естествознания в Лондоне
Мальчик с бабочками во время фотосессии в преддверии открытия выставки Sensational Butterflies в музее естествознания в Лондоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پسر بامزه مازندرانی معروف به کچلیک در شبکه های اجتماعی پرطرفدار شد.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها که حسابی بازار کلیپ های جنجالی در شبکه های اجتماعی داغ است، کلیپی از پسر بامزه مازندرانی پخش شده است که محبوبیت بسیاری در بین کاربران پیدا کرده است. در کلیپ منتشر شده، امیر عباس کوچولو با لهجه شیرین شمالی صحبت هایی می کند که برای کاربران بسیاری جالب توجه است.
فرد مصاحبه کننده از امیر عباس سوال میکند که شعر بلدی بخونی ؟ امیر عباس با صداقت جواب میدهد که نه بلد نیستم. او ادامه می دهد که یعنی بهم یاد میدهند اما زود فراموش میکنم.
این کلیپ در سایت اشتراک ویدیوی یوتیوب و بسیاری از شبکه های اجتماعی توسط کاربران منتشر می شود.

 

در این کلیپ در حین صحبت کردن به ناگهان امیر عباس میگوید دندانم درد میکند. چون صبح نان و کچلیک خوردم دندونم درد میکند! جالب است بدانید که کچلیک یک نوع غذای محلی شمالی با کدو سبز می باشد.
در مصاحبه دیگری که با او و مادرش به اشتراک گذاشته شده است، مادر او عنوان می کند که در ابتدا با دیدن کلیپ پسر خود شوکه می شود چرا که احتمال می دهد که پسر او را مسخره کنند، اما در نهایت با دیدن محبوبیت او بسیار خوشحال می شود.

کاربران بسیاری طرفدار این پدیده اجتماعی محبوب شده اند. بسیاری از کاربران با نگاهی طنزگونه عنوان می کنند که او بچگی های شخصیت محبوب شمالی در سریال پایتخت به نام "نقی" است زیرا او هم با بازی با لهجه شیرین شمالی محبوب شده است.
صفحه های مربوط به امیرعباس به وفور در شبکه های اجتماعی مختلف تشکیل شده است. برای مثال، یکی از صفحه های او در اینستاگرام بیش از 26 هزار دنبال کننده دارد و روز به روز بر شمار فالورهای گروه هایی که تصاویر و ویدئوهای اورا منتشر می کنند بیشتر می شود.
در یک نظر سنجی از کاربران خواسته شد تا بهترین تکیه کلیپ معروف امیر عباس را انتخاب کنند.
از میان بیشترین پاسخ ها می توان به "نون با کچلیک"، "آوووو" و "یاد میگیرم اما فراموش میکنم)" اشاره نمود.

اینم رونمایی از غذای مخصوص نون باکچلیک 😂 #امیرعباس

Публикация от Mahdi ramezani (@m.ramezani7) Апр 8 2017 в 5:10 PDT

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала