کشف کالا و ارز قاچاق، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در تهران

© Fotolia / Borna_Mirمحدودیتی برای زنان در مناصب مدیریتی نیست
محدودیتی برای زنان در مناصب مدیریتی نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون آگاهی پلیس فرودگاه‌های ایران از کشف کالا و ارز قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال (حدود 60 هزار دلار) در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری "مهر"، سرهنگ سید محمدعلی هاشمی با اشاره به کشف کالا و ارز قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: کارکنان گیت بازرسی پلیس این فرودگاه در دو مرحله از بازرسی مسافران موفق به کشف این کالا و ارز قاچاق شدند.
وی افزود: کارکنان پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) هنگام بررسی و کنترل مسافران ورودی از کشور امارات (دبی) به شخصی در خصوص حمل کالای قاچاق مظنون شده و پس از بازرسی وسایل همراه این مسافر تعداد ۹۱ دستگاه گوشی تلفن همراه «آی‌فون» به ارزش تقریبی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالکه به طرز ماهرانه‌ای در داخل بسته‌های شکلات جاسازی شده بود، کشف کردند.
معاون آگاهی پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: در یک مورد دیگر کارکنان گیت بازرسی پلیس هنگام بررسی و کنترل مسافران ورودی از مبدأ دبی، به مسافر دیگری مظنون شدند که پس از بازرسی بدنی این شخص مبلغ ۲۶ هزار و ۱۰۰ دلار استرالیا، معادل ۷۰۴ میلیون ریال که به طرز ماهرانه‌ای در جیب کت وی جاسازی شده بود، کشف شد.
وی در پایان گفت: پرونده‌هایی در خصوص کالاهای مکشوفه تشکیل و به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала