بیرون انداختن مسافر هواپیما

© AP Photo / Julio Cortezشرکت هواپیمایی « یونایتد ایرلاینز»
شرکت هواپیمایی « یونایتد ایرلاینز» - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسافر هواپیما را بزور از هواپیما بیرون انداختند تا جا برای کارمند شرکت هواپیمایی آزاد شود. (ویدئو)

به گزارش « اسپوتنیک» به نقل از « ایندپندنت»، جنجالی در فرودگاه شیکاگو در رابطه  با مسافر  « یونایتد ایرلاینز»  رخ داد. او را بزور از  هواپیما بیرون انداختند تا کارمند شرکت هواپیمایی بتواند پرواز کند.

این  خبر پس از  ارسال نامه  اسکار مونوس رئیس « یونایتد ایرلاینز» خطاب به کارمندان خود  در شبکه اینترنت پخش شد.

قبل از  بروز این اتفاق، کارمندان  شرکت هواپیمایی مذکور  که به رزرو بیش از ظرفیت استناد کردند  با کمک کامپیوتر  4 مسافر تصادفی را انتخاب کردند  که می بایست  هواپیما را ترک کنند.

به عنوان جبران،  اقامت در هتل برای یک شب و 400 دلار مبلغ جبرانی  پیشنهاد شد.  سه تا از مسافران موافقت کردند اما پزشکی که گویا بیمارش در « لوئیسویل» منتظر بود حتی با افزایش مبلغ جبرانی به 800 دلار  از ترک هواپیما خودداری ورزید.

پس از آن  خدمه از مأموران امنیت هواپیمایی درخواست کردند مسافر را از هواپیما خارج کنند که در حین این کار صورتش صدمه دید.  هواپیما  توانست  سه ساعت بعد به مقصد پرواز کند  و مسافر  آسیب دیده در فرودگاه ماند.

این حادثه  واکنش شدیدی در شبکه های اجتماعی برانگیخت و بسیاری از کاربران  از شرکت هواپیمایی انتقاد کردند  و یادداشت های خود را  به #united ارسال کردند.

شرکت هواپیمایی « یونایتد ایرلاینز»  قول داد  بازرسی در این مورد انجام شود. گزارش  شد که کارمند  سرویس امنیت فرودگاه  که تصمیم  اخراج مسافر از  سالن هواپیما  را اتخاذ کرد  تا  بررسی  کامل این قضیه از کار برکنار شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала