چگونه کاربران به پیشواز روزی که به روز جوراب نیز معروف است می روند(عکس)

© Photo / José Hevia, (Fundacio Antoni Tapies)چگونه کاربران به پیشواز روزی که به روز جوراب نیز معروف است می روند(عکس)
چگونه کاربران به پیشواز روزی که به روز جوراب نیز معروف است می روند(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز مرد امسال مصادف با 22 فروردین است که به عقیده بسیاری از کاربران می توان به آن لقب روز جوراب نیز داد.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران شبکه های اجتماعی در آستانه روز پدر مطالب بسیار جالبی را در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کرده اند. بسیاری از آنان از هدیه هایی که برای پدران خود قرار است تهیه کنند نوشته اند و بعضی نیز هنوز در قسمت تصمیم گیری می باشند. اکنون سالهاست که روز پدر(روز مرد) در ایران و برخی کشورها نام روز جوراب نیز لقب گرفته است و در این رابطه پست های مختلفی توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود.
روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها، پدر بودن، پیوند میان پدران و مادران و اهمیتی که پدرها در اجتماع دارند. در روسیه روز مرد 23 فوریه به عنوان روز مدافعان وطن جشن گرفته می شود. در برخی کشورها روز پدر، سومین یکشنبه ماه ژوئن در نظر گرفته شده‌است. این روز در ادامهٔ روز مادر و قدردانی از مادران است.
در ایران پیش از انقلاب، روز ۲۴ اسفند خورشیدی زادروز رضا شاه بر پایهٔ گاه شمار ایرانی روز پدر نامیده می‌شد. پس از انقلاب سال 57 این روز به 13 رجب قمری زادروز علی بن ابی‌طالب امام نخست شیعیان تغییر یافت.
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در این روز به مردان و پدران خود جوراب هدیه می دهند چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم همیشه مورد نیاز مردان می باشد.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام مطلبی منتشر کرده است که در آن به آنالیز جوراب برای روز پدر پرداخته است.

این کاربر در این مطلب طنزگونه حروف جوراب را اینگونه آنالیز کرده است که ج آن سمبل جوانمردی و فتوت، حرف و آن وارستگی، حرف ر آن را رحم و رحمت، الف آن انسانیت و حرف ب آن را بزرگی و عظمت مرد عنوان کرده است.
کاربر دیگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام به انتشار عکسی پرداخته است که در آن به حالت طنزگونه پایی با جوراب پاره را به تصویر می کشد. در زیر این عکس نوشته شده است که طاقت بیار مرد روز پدر نزدیک است. کاربری نیز نحوه صحیح هدیه دادن را به دیگر کاربران آموزش می دهد.

هدیه روز آقو بری آقامون #دسته_گل_جورابی #روز_پدر #روز_جوراب

Публикация от asemoon (@asemoon313) Апр 25 2016 в 12:15 PDT

کاربران بسیاری از این مطالب طنزگونه استقبال کرده اند و همچنان بر عقیده خود استوارند که بهترین هدیه برای مردان جوراب می باشد چرا که همیشه جزو نیازهای اصلی آنان می باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала