از همبرگر 250 هزار تومانی تا دمپایی 1 میلیون تومانی در ایران (ویدئو،عکس)

© AP Photo / Vahid SalemiIranian street money changer holds Iranian banknotes (File)
Iranian street money changer holds Iranian banknotes (File) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قیمت های سرسام آور محصولات لاکچری برای اقشار پردرآمد جامعه ایران.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئوها و تصاویر مربوط به محصولات لاکچری در فضای مجازی موجی از واکنش های کاربران را در بر داشته است. مدتی است که ویدئویی تحت نام همبرگر 250 هزار تومانی در فضای مجازی سروصدای زیادی به راه انداخته است.
در این ویدئو که یکی از رستوران های ایران گرفته شده است می توان مشاهده نمود که سرآشپز جوانی به نام شروین از همبرگر عجیب و گرانقیمت رستورانش می گوید.

همبرگر براى جيب هاى چاق، فقط ٢٥٠ هزار تومان

Публикация от CAFE هنر و زندگى با طعم قهوه (@ghahvehmagazine) Апр 6 2017 в 12:24 PDT

این آشپز جوان که گفته می شود ایرانی-آمریکایی است، از مواد تشکیل دهنده این همبرگر به خیارشور دست ساز، شوید خشک شده، خردل دیژان، خاویار بلوگا، تخم بلدرچین، پنیر بلوچیز، نان نمکی، خاویار گیاهی ایران، کره آب شده، فلفل سیاه و غیره اشاره می کند.
او در پاسخ به این سوال چرا قیمت این همبرگر 250 هزار تومان است می گوید که این برگر لاکچری و کلاس کوکس است و مردم ایران به محصولات لاکچری علاقه دارند.
اکثر کاربران در این رابطه نوشته اند که 250 هزار تومن برای همبرگر رقم بالایی است و این جور تبلیغات ها نمی تواند وسوسه کننده باشد. ولی برای چشم و هم چشمی هم که شده بسیاری داوطلب خرید این محصول لاکچری شده اند. کاربری نیز می نویسد برخی این محصول را می خرند تا در صفحه اینستاگرام قرار داده و لایک های فراوان کسب کنند.

 

کاربری در این رابطه می نویسد که وقتی صحبت از برند می شود تمام قواعد برندینگ یا محبوبیت را لازم دارد تا مشتری حاضر باشد برایش بهایی حتی گران را بپردازد. اما آیا این غذای همبرگر ۲۵۰هزارتومانی می تواند جای خودش را با ترکیبات خاصش بین مردم باز کند. لازم به ذکر است که شاخص قیمت و کیفیت برای فروش محصولی باید در حد تعادل آن باشد.
کاربری نیز در این رابطه می نویسد که اعتماد به نفس آشپز بیش از حد بالاست. مگه طلا میذاره که داخل همبرگرش که اینقدر لاکچری لاکچری می کنه؟
به نظر می رسد که محصولات لاکچری برای قشری از جامعه ساخته می شوند که قیمت برایشان اهمیتی ندارد. در این رابطه تصاویر بسیاری در شبکه های از محصولات لاکچری که قیمت آنها در برخی مواقع 100 برابر مدل های مشابه فروخته می شود.
در این رابطه تصویری از یک دمپایی توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود که قیمت آن 1 میلیون تومان است که البته گفته می شود که این گران ترین دمپایی نبوده و مدل های بالای 5 تا 10 میلیون نیز به فروش می رسد.

 

انتشار این تصویر نیز موجی از تعجب را در میان کاربران برانگیخت. کاربری می نویسد تو دنیا با هرچی کنار بیام با قیمت این دمپاییا کنار نمیام.
کاربری نیز با نگاه طنز در این رابطه می نویسند:
"فقط اگه خودش میره نون هم میگیره ارزشش رو داره:). شاید هم باهاش رولکسی، پرایدی، اشانتیونی چیزی میدن!"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала