نظرسنجی اسپوتنیک: ارتباط موفقیت احزاب راست گرا با عدم فعالیت دولت ها

© Photo / Official website of EUЧеловек рассматривает фото флагов с символикой ЕС
Человек рассматривает фото флагов с символикой ЕС - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیش از یک سوم مردم آلمان (% 43) بر این باورند که دلیل محبوبیت احزاب راست گرا در اروپا وعده هایی می باشد که آنان به مردم داده اند. نتایج مشابهی در انگلیس (%33) و فرانسه (%45) بدست آمده. این نتایج در نظرسنجی که توسط شرکت TNS Global برای خبرگزاری و رادیو اسپوتنیک به ثبت رسیده.

به گزارش اسپوتنیک، از شرکت کنندگان در این نظر سنجی سوال شد، دلیل اصلی این رشد را در احزابی مانند "آلترناتیو" در آلمان، "جبهه ملی" در فرانسه و "حزب مستقل" بریتانیا را چه عاملی می دانند.
از جمله عوامل محبوبیت این احزاب فرانسوی، آلمانی و انگلیسی آمار بالای مهاجرین و شکست سیاست های اقتصادی می باشد. نظرات مردم فرانسه به طور مساوی تقسیم شده؛ 45 درصد معتقدند که محبوبیت ملی گرایان تحت تاثیر وعده های عمل نشده قرار گرفته، همچنین همین تعداد این محبوبیت تعداد بالای مهاجرین می دانند.بیشتر مردم آلمان بالا رفتن سطح محبوبیت جناح راست را آمار بالای مهاجرین (52 %) می دانند تا شکست های سیاست های اقتصادی (17 %). تقریبا نیمی از مردم انگلیس (49 %) تعداد بالای مهاجرین را دلیل محبوبیت این احزاب می دانند.
از میان شرکت کنندگان در این نظر سنجی نسل قدیمی تر و به طور اکثریت افراد 55 تا 64 سال، بالا رفتن آمار مهاجرین را دلیل محبوبیت این احزاب ونسل جوان دلیل رشد را درخواست جامعه به تغییرات در اصلاحات اجتماعی می دانند.
این نظر سنجی توسط شرکت بین المللی تحقیقات TNS Global صورت گرفت که به برگزاری نظرسنجی در جامعه می پردازد. نظرسنجی فوق از 16 تا 22 فوریه 2017 برگزار گردید و 3055 نفر از کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس شرکت کردند.

© Sputnikنظرسنجی اسپوتنیک
نظرسنجی اسپوتنیک - اسپوتنیک ایران
نظرسنجی اسپوتنیک
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала