قدرت ایران از دیدگاه رسانه های عربی

© AFP 2023 / Khalil Mazraawiقدرت ایران از دیدگاه رسانه های عربی
قدرت ایران از دیدگاه رسانه های عربی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از رسانه های عرب زبان نوشت: ما یقین داریم که اسراییل در برابر ایران عاجز و ناتوان است و کشورهای عربی یقین دارند که در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی ناتوانند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل العالم، برخی رسانه‌های عربی نوشته بودند که الباجی قائد السبسی، رئیس‌جمهور تونس گفته است که ایران حامی مسلمانان در برابر اسراییل است، اما چندی بعد به نقل از وی این خبر را تکذیب کردند، در این راستا خبرگزاری الصریح نوشت: با این که رئیس‌جمهور ما این خبر را تکذیب می کند اما ما یقین داریم و مطمئن هستیم که اسراییل در برابر قدرت ایران ناتوان ماند. اسراییل از سال‌ها پیش به دنبال نابودی ایران بود و برای تحقق این هدف میان ایران و عراق جنگ ایجاد کرد و بین ایران و کشورهای عربی اختلاف ایجاد کرد و برای ایجاد فشار اقتصادی بر ایران تلاش بسیاری کرد اما تا به امروز خواسته و هدف خود را محقق نکرد و ما شاهد قدرت روز افزون ایران در زمینه‌های مختلف هستیم و اسراییل روزبه‌روز کم قدرت‌تر و ناامیدتر می‌شود.
به گزارش ایسنا، این خبرگزاری در ادامه نوشت: وقتی که اسراییل در برابر حزب الله لبنان ناتوان است چگونه می‌خواهد در برابر ایران بایستد و ایران هر روز هرچه می‌خواهد درباره اسراییل می‌گوید و آن را به چالش می‌کشد و این رژیم می‌شنود و پاسخی نمی‌دهد زیرا چیزی برای گفتن ندارد و در نهایت سکوت اختیار می‌کند.
الصریح در پایان نوشت: اما کشورهای عربی می‌دانند و یقین دارند که در برابر تجاوز اسراییل ناتوانند و بدون شک آنها منتظر بروز جنگ مستقیم میان ایران و اسراییل هستند تا مطمئن شوند که کدام یک قوی‌تر است، اگرچه در حقیقت می دانند که کدام یک پیروز خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала