غذا بخور، فیلم بگیر، 50 هزار دلار هم بگیر (ویدئو)

اشتراک
امروز در کره جنوبی، روش جدید پخش مستقیم غذا خوردن کاربران با عنوان "غذا بخور و از خودت فیلم بگیر" بسیار گسترده شده است. افرادی که دوست ندارند تنها غذا بخورند و یا رژیم لاغری دارند به تماشای زنده غذا خوردن دیگران می پردازند و از این کار لذت می برند

به گزارش اسپوتنیک، در کره جنوبی برخی از دختران تنها با خوردن غذا به صورت آنلاین و انتشار آن در فضای اینترنت، درآمد زایی می کنند.

یک دختر کره ای، تنها با غذا خوردن در مقابل دوربین کامپیوتر خود، نه تنها هزاران فالوور در شبکه های اجتماعی بدست آورده، بلکه درآمد خوبی نیز از این راه کسب می نماید. شکم پرستی در کره جنوبی، مد شده است. در این کشور برای غذا خوردن آنلاین از کلمه "موکبانگmukbang/" به معنای "نمایش" + "غذا" استفاده می کنند.

دختران کره ای که اقدام به پخش غذا خوردن خود به صورت آنلاین می نمایند به صورت هیولاوار، حجم عظیمی از غذا را در یک وعده می خوردند. نکته جالب توجه اینکه اغلب این دختران بسیار ریزنقش هستند. آنها در میان غذا خوردن هم زمان به چت کردن و پاسخ به سوالات کاربران در خصوص مزه غذاها می پردازند. هر شب صد هزار تماشگر آنلاین به دیدن شام خوردن این فعالان اینترنتی می پردازند.

از سوی دیگر، سایت Afreeсa TV ویدئوهای غذا خوردن را در اینترنت پخش می نماید. این سایت به کاربران خود این امکان را می دهد که در صورتیکه از غذا خوردن یکی از شرکت کنندگان را دوست داشته باشد، بتواند به حساب او پول واریز کند. در نتیجه افرادی در کره جنوبي تنها به خاطر غذا خوردن ماهانه تا بیش از 50 هزار دلار در یک ماه درآمد زایی دارند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала