ابراز تاسف کاربران از زباله هایی که در سالن ثبت نام کاندیدهای شورای شهر برجای مانده است(عکس)

© REUTERS / Eloy Alonsoابراز تاسف کاربران از زباله هایی که در سالن ثبت نام کاندیدهای شورای شهر برجای مانده است(عکس)
ابراز تاسف کاربران از زباله هایی که در سالن ثبت نام کاندیدهای شورای شهر برجای مانده است(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری از زباله های به جا مانده از کاندیدهای شورای شهر بازتاب منفی گسترده ای را در میان کاربران اینترنت به همراه داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، روند ثبت نام کاندیدها برای شورای شهر در ایران با اتفاقات مختلفی همراه بوده است. این انتخابات با حضور داوطلبانی از اقشار مختلف جامعه از معلم و ورزشکار گرفته تا هنرمند و کشاورز صورت می گیرد. برا اساس آنچه که خود کاندیدها می گویند، هدف اصلی اکثر آنها بهبود وضعیت جامعه، مردم و شهر است. در حالی که کاندید ها از بهبود جامعه صحبت می کنند، تصاویری در شبکه های مجازی منتشر شده است که تاسف بسیاری از کاربران را برانگیخته است.
در این تصاویر که گفته می شود از محل ثبت نام کاندیدها گرفته شده است می توان به آشغال و زباله هایی داوطلبان ثبت نام و یا همراهان آنها از خود به جای گذاشته اند اشاره نمود.

این موضوع بازتاب گسترده ای را در میان کاربران دربر داشته است. کاربران بسیاری با ابراز تاسف از این صحنه می نویسند که افرادی که خودشان به وظابف شروندی عمل نمی کنند، چطور می توانند به فکر مردم باشند.
کاربری می نویسد: "مگر نه آنکه باید اول از خودمان شروع کنیم؟ اگر زباله دانی فرض کردن شهر در ضمیر ناخوآگاه ما باشد و نتوانیم خود را تغییر دهیم، چگونه می توانیم به فکر تغییر جامعه باشیم؟"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала