اقدام انسانی ساخت کفش برای پرنده معلول(عکس)

اشتراک
درست کردن کفش برای پرنده معلول در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، مطلبی در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه واقع شده است که در آن شخصی کفشی دست ساز برای پرنده ای درست کرده است. این پرنده که از ناحیه کف هر دو پا و چنگال معلول شده بود قادر نبود به درستی راه برود. فردی با ایده و ابتکار خود بوسیله ساده ترین وسایل کفشی برای این پرنده ساخته است تا او هم مانند پرندگان دیگر بتواند راه برود.
این ایده که از معرفت و حیوان دوستی این شخص نشئت گرفته است بسیار مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی مختلف واقع شده است. بسیاری از کاربران معتقدند که درست کردن این کفش برای هر کسی ممکن است اما کمتر کسی است که تا این حد به فکر موجودات اطراف خویش می باشد.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی با انتشار تصویر این پرنده گفته است که برای این حیوان در مرکز نگهداری حیوانات در کالیفرنیا "California Wildlife Center" کفش های قبال حرکت در برف ساخته شده است.

همان طور که در عکس مشاهده می شود پای این پرنده حالت جمع قرار دارد و آسیب دیده است. این کفش پاهای این پرنده را از هم باز می کند و او را توانمند می سازد تا همانند دیگر پرندگان راه برود.

شهروندان در یک فروشگاه  بعد از ظهر تعطیل - اسپوتنیک ایران
حرکت انسان دوستانه مغازه دار ایرانی در حوالی عید (عکس)

بسیاری از کاربران به تحسین این عمل حیوان دوستانه پرداختند. در مقابل تعداد کمی از کاربران معتقدند که با وجود اینکه این همه انسان معلول در جهان وجود دارند و کسی به آنان رسیدگی نمی کند چرا باید انرژی و وقت خود را برای حیوانات مصرف کرد. آنان معتقدند که اول باید به فکر انسانهای نیازمند و معلول بود. ولی اکثر کاربران از این اقدام انسانی برای حیوان بی پناه، ابراز خرسندی می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала