نماینده امریکا: داعش مشکلی بزرگتر از دستگاه حکومت اسد است

© AFP 2023 / Nicholas KammПостоянный представитель США в ООН Никки Хейли на конференции Американо-израильского комитета по общественным связям
Постоянный представитель США в ООН Никки Хейли на конференции  Американо-израильского комитета по общественным связям - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیکی هیلی نماینده دایم امریکا در سازمان ملل متحد اظهار کرد که در حال حاضر دستگاه ریاست جمهوری امریکا معتقد است که «داعش» مشکلی بزرگتر از حاکمیت بشار اسد در سوریه است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، نیکی هیلی نماینده دایم امریکا در سازمان ملل متحد اظهار کرد که در حال حاضر دستگاه ریاست جمهوری امریکا معتقد است که «داعش» مشکلی بزرگتر از حاکمیت بشار اسد در سوریه است.

وی در ادامه توضیح می دهد: «اسد یک مشکل است، با این وجود در حال حاضر دستگاه ریاست جمهوری امریکا امروز معتقد است که مشکل بزرگتر «داعش» است. آیا می توان امیدوار بود که اسد با ما کنار بیاید؟ خیر. آیا می توان امیدوار بود که او را در جهت تامین منافع مردم سوریه مجازات کنیم؟ بله، این همان چیزی است که ما به دنبالش هستیم.

علاوه بر این وی افزود که قبل از حل و فصل اختلافات در سوریه، باید مشکل داعش را حل و فصل کرد.                                           

پیشتر نماینده کاخ سفید شون اسپایسر گفته بود که امریکا با واقعیت حکومت بشار اسد در سوریه آشتی کرده و روی مبارزه با داعش متمرکز شده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала