حضور فعال دیوید بکهام در عرصه بازیگری (عکس،ویدیو)

© AFP 2023 / PAUL ELLISحضور فعال دیوید بکهام در عرصه بازیگری (عکس،ویدیو)
حضور فعال دیوید بکهام در عرصه بازیگری (عکس،ویدیو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گریم متفاوت "دیوید بکهام "در فیلم شاه آرتور در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، گریم متفاوت و کمی ترسناک "دیوید بکهام" که سابقه درخشانی در عرصه فوتبال داشت، در شبکه های اجتماعی خبرساز شد. به نظر می رسد که این بازیکن مطرح می خواهد همچنان سلبریتی باقی مانده و کار بازیگری را پس از فوتبال ادامه دهد.
دیوید بکهام ستاره سال های نه چندان دور منچستر یونایتد انگلیس که چند سال پیش با پیراهن پاریسن ژرمن فرانسه، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، قصد دارد با ایفای نقش های متفاوت در حوزه بازیگری همچنان مطرح بماند.
گفته می شود اینبار دیوید بکهام در فیلم "شاه آرتور" نقش شوالیه ای را دارد که نمی تواند شمشیر فرو رفته در سنگ شاه آرتور را بیرون بکشد. علی رغم اینکه نقش بکهام در این فیلم کم می باشد اما بسیار کلیدی است.
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به گریم متفاوت بازیکن سابق فوتبال واکنش نشان دادند. این بازیکن سابق و بازیگر و مدل فعلی خوش قیافه با گریم ترسناک خود حیرت بسیاری از کاربران و طرفداران خود را برانگیخت.
وی چند هفته پیش با انتشار تصویری از گریم عجیب خود در صفحه اینستاگرامش از همکاری با گای ریچی خبر داده بود.

Rough day at the office @kingarthurmovie @guyritchie

Публикация от David Beckham (@davidbeckham) Мар 28 2017 в 6:59 PDT

این خبر و ویدئو مرتبط به این فیلم توسط کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود که نشان دهنده محبوبیت متدوام او در میان بسیاری از کاربران است.

Great rulers don't play by the rules. #KingArthur — in theaters on May 12.

Публикация от King Arthur (@kingarthurmovie) Мар 23 2017 в 12:02 PDT

این خبر بازتاب گسترده ای در میان طرفداران این شخصیت محبوب دنیای فوتبال داشته است. بسیاری از طرفداران بکهام او را تحسین کرده و برایش در راه جدید آرزوی موفقیت کردند. بعضی از کاربران نیز از تبدیل چهره خوش قیافه او به موجودی ترسناک بهت زده شدند. هنر گریم در چهره او بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی را به تحسین واداشت. بسیاری نیز از گریم و نحوه زرد کردن دندان های او به شگفت آمدند.
بر اساس اخبار این فیلم، "شاه آرتور: افسانه شمشیر" قرار است در 12 ماه مه سال جاری میلادی توسط برادران "وارنر" به نمایش در آید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала