فعالیت ساعت به ساعت مغز انسان در 24 ساعت شبانه روز (ویدیو)

© Flickr / Allan AjifoBrain power
Brain power - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فعالیت مغز انسان به عنوان سیستم عامل مرکزی کنترل بدن در ساعات مختلف شبانه روز متفاوت است.

به گزارش اسپوتنیک، مغز انسان به عنوان سیستم عامل مرکزی کنترل بدن دارای ویژگی هایی منحصربفرد است و توانایی فعالیت آن در ساعات مختلف بدن کاملا متفاوت است. با دانستن زمان فعالیت مغز می توان برای بهترین استفاده از توانایی های مغز برنامه ریزی نمود.
در این رابطه ویدئوهای مختلفی در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران به اشتراک گذاشته می شود برخی از آنها به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفته و در فضای مجازی منتشر می شوند. در یکی از این ویدئو ها با نام "ساعت به ساعت فعالیت مغز" منتشر شده است می توان عملکرد مغز در ساعات مختلف شبانه روز را درک نمود.

بر اساس این ویدئو، گفته می شود بین ساعت 3 تا 6 صبح مغز انسان در فعال ترین حالت ممکنه و باعث میشه که بتوانیم زود بیدار شویم. بین ساعت 6 تا 10 صبح عملکردهای منطقی و حافظه بهترند. بین ساعت 10 تا 12 توی بهترین حالتتون قرار دارید و می توانید ، از این انرژی برای کارتون استفاده کنید. بین ساعت 12 الی 3 ظهر عملکرد مغزتون کمتر میشه و نیاز به شارژ دوباره دارید. بین ساعت 3 الی 6 عصر فعالیت مغزی دوباره افزایش پیدا میکنه و شما دوباره توی بهترین حالتتون هستید. ساعت 6 الی 9 شب مغزتون در این ساعت از شبانه روز خسته هست و نیاز به استراحت کامل داره. ساعت 10 شب تا 3 صبح مغز بازیابی میشه. خواب خوب برای مغز خیلی مهمه پس یادتون باشه خوب بخوابید و اجازه بدید مغز دوباره بازیابی بشه.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала