زن آمریکایی، معشوقه دوست پسر خود را با تاکسی "اوبر" (اسنپ در ایران) به خانه برد

© Sputnik / Evgeny Biyatovزن آمریکایی، معشوقه دوست پسر خود را با تاکسی "اوبر" (اسنپ در ایران) به خانه برد
زن آمریکایی، معشوقه دوست پسر خود را با تاکسی اوبر (اسنپ در ایران) به خانه برد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آمریکا، یک زن راننده سرویس تاکسی "اوبر" (اسنپ در ایران)، معشوقه دوست پسر خود را با ماشین خود، به آدرس خانه دوست پسرش رساند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از منبع خبری "یونینگ استاندارد"، یک زن راننده سرویس تاکسی "اوبر"، معشوقه دوست پسر خود را، از فرودگاه به منزل دوست پسر خود رساند.     

قرار بود این مرد آمریکایی برای عیادت مادر بیمار خود به نیویورک سفر کند. به همین دلیل، دوست دختر این مرد با او خداحافظی می کند و روانه خانه خود می شود. اما روز بعد این دختر، سفارشی را از سرویس تاکسی "اوبر" قبول می نماید تا یک دختر غریبه را از فرودگاه به مقصد برساند. زمانیکه راننده زن تاکسی، دختر غریبه را به آدرسی که با آدرس سکونت دوست پسرش منطبق بود رساند، ناگهان دید که دوست پسرش برای استقبال دختر غریبه از خانه بیرون آمد.    

این مرد جوان، وقتی دوست دختر نخست خود را پشت فرمان دید، به سرعت سعی نمود به خانه بازگردد، اما دیگر دیر شده بود!

دختر عصبانی، چمدان ها و لباس های معشوقه دوست پسر خود را که در ماشین اش قرار داشت، با خود برد.

اما زمانیکه معشوقه این پسر به پلیس زنگ زد، دختر عصبانی چمدان ها و لباس ها وی را باز گرداند.

سیستم تاکسی آنلاین اوبر (اسنپ در ایران) —  اپلیکیشنی برای سفارش تاکسی از طریق اسمارتفون می باشد. "اوبر" در بیش از 250 شهر از 50 کشور مختلف در سراسر جهان از جمله مسکو، خدمات خود را به مسافران و رانندگان ارائه می دهد. رانندگان تاکسی شهری با فعالیت های سیستم تاکسی "اوبر" مخالف هستند، رانندگان از ترس ورشکستگی خود بارها بر علیه سیستم سفارش تاکسی آنلاین "اوبر" تظاهرات نموده اند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала