عادت‌های ناپسند اخلاقی و اجتماعی که باید ریشه کن شوند (عکس)

© AP Photo / Ted S. WarrenДевушка фотографируется на фоне стены жевательной резинки в Сиэтле
Девушка фотографируется на фоне стены жевательной резинки в Сиэтле - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با افزایش سطح فرهنگ و نیاز شدید به رعایت هنجارهای فرهنگی جهت زندگی در این گونه جوامع، روز به روز موارد بیشتری درباره ضرورت پیروی از برخی اصول ها مشاهده می شود.

ه گزارش اسپوتنیک، با نگاهی به تصاویر به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اتماعی می توان مشاهده نمود که کاربران بسیاری توصیه هایی برای رفاه در جهان و تغییر ، نیاز به رعایت مواردی فرهنگی ضرورت دارد. در این رابطه تصاویر و ویدئوهایی بسیاری توسط کاربران در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

در یکی از این تصاویر که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته و به سرعت در فضای مجازی منتشر می شود به 10 عادت ناپسند اخلاقی و اجتماعی اشاره می کند.
بدین ترتیب از مواردی که انجام آنها توسط کاربران توصیه نمی شود و به صورت تصاویر در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود می توان به مواردی نظیر صحبت با دهان پر، سیگار کشیدن در جمع، بلند حرف زدن، به کار بردن کلمات زشت و زننده، خندیدن به خطاها و با مشکلات دیگران، ریختن آشغال روی زمین، پرخوری در میهمانی و جمع، رفتارهایی که مانند تمیز کردن بینی و خلال دندان به نظر عادی می رسند، باد کردن و ترکاندن آدامس، افراط در استفاده از گوشی های همراه و غیره اشاره نمود.
کاربر دیگری نیز با انتشار تصویری مواردی همچون بین صحبت کسی پریدن، با دهان پر حرف زدن، طعنه و توهین، زرنگی در صف، غیبت و بدگویی را بدترین عادت های اجتماعی می نامد.

کاربران بسیاری در رابطه با این تصاویر ابراز خرسندی می کنند و برخی نیز می نویسند که باید این عادت ها از جامعه ریشه کن شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала