بزرگترین خطراتی که منجر به مرگ و میر افراد می شود (عکس)

© Sputnik / Valeriy MelnikovРодственники погибших и раненых во время террористического акта в центре города Хомс
Родственники погибших и раненых во время террористического акта в центре города Хомс - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با ماشینی شدن و کم تحرکی افراد جوامع امروزی خطراتی سلامت انسانها را تهدید می کند که آمار مرگ و میر ناشی از آن روز به روز افزایش می یابد.

به گزارش اسپوتنیک، با پیشرفت علم و فن آوری، روند زندگی انسانها نیز تغییر کرده و این موضوع بیماری های باعث افزایش احتمال مرگ و میر در افراد می شود را افزایش داده است. در این رابطه تصویری آماری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود که به آمار مربوط به خطرات جانی قرن 21 می پردازد.

بر این اساس می توان گفت که در جوامع امروزی آمار مرگ و میر کمتر به شرایط بستگی داشته و توسط ندانم کاری های خود انسان صورت می گیرد. از مهمترین عواملی باعث کاهش طول عمر و افزایش مرگ و میر می شود می توان به فشار خون بالا، چربی و کلسترول خون بالا، دخانیات و چاقی مفرط اشاره نمود که با نگاهی که به این موارد می توان تحرک کم، زندگی های بدون تحرک، عدم تغذیه مناسب و استرس به شدت بر این موارد تاثیر می گذارند. سوء تغذیه و مصرف الکل نیز از عواملی هستند که جان بسیاری را می گیرند. در ادامه می توان به حوادث غیرمترقبه، عفونت ها، مواد مخدر و در نهایت به قتل، اشتباهات پزشکی و جنگ اشاره داشت.
نظر کاربران اینترنت نسبت به این موضوع متفاوت است. کاربری با مخالفت نسبت به این آمار با دیدگاهی تند می نویسد، در ایران جور دیگری است و بزرگترین عامل مرگ و میر تو ایران تصادفات جاده‌ایه نه سرطان؛ به نظرم هشدارِ روی جلد سیگارها رو باید رو کاپوت ماشین‌هایی مثل پراید بنویسن.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала