توافق هسته ای موجب توانمندی ایران شده

© Fotolia / Borna_Mirسفر وزیر ارشاد ایران به الجزایر و تونس
سفر وزیر ارشاد ایران به الجزایر و تونس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد ضمن انتقاد از استقبال شورای امنیت از برجام، مدعی شد توافق هسته ای موجب توانمندی ایران شده و تحریم دوباره را دشوار می کند.

نیکی هیلی با حضور در کنفرانس سالانه آیپک (لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا) به تکرار شعارهای ایران هراسانه ای پرداخت که از زمان روی کار آمدن دولت جدید واشنگتن، به دفعات از سوی تیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری تازه کار آمریکا اظهار شده و هدف اصلی آنها نیز غالبا خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی است.

در همین راستا، هیلی با انتقاد از عملکرد «باراک اوباما» رئیس جمهوری سابق آمریکا در حصول توافق هسته ای با ایران، مدعی شد: تنها نتیجه حاصل از برجام قدرت بخشیدن به ایران و روسیه بود.

وی در ادامه برای آنکه خوش خدمتی خود به صهیونیست ها را کامل کند، وعده داد که همچون باز شکاری مراقب عملکرد ایران خواهد بود!

هیلی در نهایت دلخوری خود از کاهش تحریم های ایران را عنوان و ادعا کرد: می توانید کشوری را تحریم کنید، ولی وقتی تحریم‌ها را ‏بر دارید، اعمال دوباره آنها امر ساده ای نخواهد بود.

وی در تکمیل ادعاهای خود گفت: نگرانی من از این بابت است که شورای امنیت اشتیاق زیادی نسبت به توافق با ایران دارد و این مایه تاسف است.گفتنی است «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا نیز پیشتر در نشست آیپک بر روابط مستحکم دولت ترامپ با رژیم صهیونیستی تاکید کرد و مدعی شد: تعهد آمریکا شامل سیاست محکم در مقابله با ایران است.

آمریکا در برابر دولت پیشتاز در حمایت از تروریسم می‌ایستد. این دولت، ایران را زیر نظر گرفته است. آمریکا اقدامات ایران را در بی‌ثبات کردن منطقه و به‌ خطر انداختن امنیت اسرائیل دیگر تحمل نخواهد کرد!    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала