درک کاملا متفاوت مردم کشورهای جهان از زیبایی زنان (ویدئو)

© REUTERS / Cathal McNaughtonЖенщина во время праздника Холи в Индии
Женщина во время праздника Холи в Индии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زیبایی در هیچ کجای جهان مطلق نیست و هیچ دو کشوری را نمیتوان پیدا کرد که معیار زیبایی مشابهی داشته باشند.

استانداردهای زیبایی زنان از مرلین مونرو تا کیم کارداشیان - اسپوتنیک ایران
استانداردهای زیبایی زنان از مرلین مونرو تا کیم کارداشیان
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که از معیار های بارز زیبایی زنان از دیدگاه مردم کشورهای جهان را نشان می دهد. در این ویدئو گفته می شود دختری یکی از عکس های بدون آرایش خود را به بهترین متخصصان برنامه پردازش تصاویر فوتوشاپ کشورهای مختلف ارسال می کند و از آنها می خواهد که او را زیبا کنند.
تصاویری که او از سوی متخصصان این برنامه از کشورهای مختلف دریافت می شود با یکدیگر تفاوت دارند و این نشان میدهد که معیار زیبایی بانوان در کشورهای جهان با یکدیگر تفاوت دارد.
در این ویدیویی که در سایت اشتراک ویدیوی یوتیوب منتشر شده است معیارهای زیبایی کشورهای مختلف بصورت عملی بر صورت این دختر جوان اعمال شده است.
برای مثال، در استرالیا برنزه بودن یکی از معیارهای اصلی زیبایی بانوان است. بنابراین برای زیبایی از روش های غیر طبیعی برای تیره کردن پوست استفاده می کنند. در کشورهایی مانند هند داشتن ابروهایی سیاه و پررنگ نشانی از زیبایی است.
در کشورهایی مانند آلمان آنقدر لوازم آرایشی پر اهمیت است که مردم آن ترجیح می دهند قرار خود را لغو کنند تا اینکه بدون آرایش بروند. مهمترین معیار زیبایی از دید آنها داشتن پوستی سفید رنگ است.
در کشورهای شرقی که اغلب چشمانی تیره دارند داشتن چشمان رنگی ملاکی برای زیبایی است. در کشور مراکش زیبایی صورت همراه با داشتن حجاب است.
آرایش چهره در بریتانیا بسیار پراهمیت است و زنان بریتانیایی زمان زیادی را صرف آرایش خود می کنند. نتیجه چهره این دختر در کشور یونان صورتی با آرایش غلیظ است.
در کشور فیلیپین داشتن موهایی صاف در داشتن چهره ای زیبا بسیار پر اهمیت است و زنان بارها و بارها موهای خود را صاف می کنند بطوریکه شاید فر طبیعی مو از بین برود.
گفته می شود در ایالات متحده آمریکا مردم بر این باورند که زیبایی باطنی از زیبایی ظاهری بسیار پر اهمیت تر است ولی در این ویدئو می توان مشاهده نمود که فوتوشاپ کار آمریکایی یکی از بیشترین تغییرات را در چهره دختر انجام داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала