کوساچف در باره تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه: هدف آمریکا، ایجاد موانع برای روسیه در بازار تسلیحات است

© Sputnik / Alexander Shalginکوساچف در باره تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه: هدف آمریکا، ایجاد موانع برای روسیه در بازار تسلیحات است
کوساچف در باره تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه: هدف آمریکا، ایجاد موانع برای روسیه در بازار تسلیحات است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کنستانتین کوساچف، رییس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه ضمن انتقاد از تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه گفت که آمریکا با این اقدام تلاش می کند موانعی بر سر فعالیت موسسات نظامی صنعتی روسیه در بازار جهانی تسلیحات ایجاد نماید.

به گزارش "اسپوتنیک"، کوساچف در مصاحبه با خبرگزاری "تاس" تاکید کرد: "آمریکا با تمام وسائل تلاش می کند تقدم قوانی آمریکایی بر قوانین و حقوق بین المللی را نشان بدهد".
رییس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون با اشاره به این که روسیه چنین اقداماتی را "غیردوستانه" می شمارد، افزود: "ما دیگر انتظار تغییر جدی در سیاستی که توسط دولت پیشین آمریکا در قبال روسیه عملی شده بود را نداریم".
آمریکا در دور جدید تدابیر تحریمی خود علیه روسیه، تحریم هایی علیه شرکت دولتی صادرات و واردات تسلیحات و تجهیزات نظامی "روس آبورون اکسپورت"، شرکت "بازالت"، کارخانه 150م هواپیماسازی و تعمیر هواپیما، دفتر طراحی مرتبط با صنایع ماشین سازی و غیره برقرار کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала