آگهی ترحیم جنجالی در تبریز خبرساز شد (عکس)

© Photo / Mehdiafsharzadehآگهی ترحیم جنجالی در تبریز خبرساز شد (عکس)
آگهی ترحیم جنجالی در تبریز خبرساز شد (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آگهی ترحیم عجیبی که بر روی دیوارهای سطح شهر تبریز نصب شده است، خبرساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، فردی در شهر تبریز که از عملکرد کادر بیمارستان عصبانی بود و علت مرگ خواهر خود را قصور کادر بیمارستان شهر تبریز می دانست در حرکتی عجیب و غیر معمول نام عوامل را در آگهی ترحیم خواهر خود نوشت.
وی در آگهی ترحیم اعلام کرده است که متوفی در اثر قصور پزشکی خانم دکتر و سهل انگاری و بی کفایتی کادر پزشکی یک بیمارستان فوق تخصصی در شهر تبریز به دیدار باقی شتافته است.
همچنین در بالای آگهی ترحیم به عربی متنی نوشته شده است که "به چه گناهی کشته شده ای؟" ترجمه می شود.
این آگهی در شبکه های اجتماعی نیز دست به دست گشته است. یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام به انتشار این آگهی ترحیم پرداخته است.

کاربران بسیاری در واکنش به این مطلب واکنش نشان دادند. بسیاری از کاربران معتقدند که در صورتی که واقعا قصور در کادر پزشکی بوده است کار این فرد درست بوده است. در مقابل بعضی از کاربران معتقدند که یکطرفه قضاوت کردن درست نیست. شاید خانواده متوفی اینگونه برداشت کرده اند که قصور در کادر پزشکی رخ داده است و در واقع آنها تمام توان خود را برای سلامت بیمار بکار بسته اند.
بسیاری از کاربران برخی پزشکان را محکوم کرده و می گویند که شاهد اتفاقات مشابهی در بیمارستان های محل زندگی خود بوده اند. کاربری نیز نوشته است که این موضوع تنها در تبریز و ایران نبوده و با نگاهی به آمارهای منتشر شده می توان مشاهده کرد که در سراسر جهان بیمارانی بوده اند که به خاطر اشتباهات پزشکی جان خود را از دست دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала