بازتاب گسترده فستیوال نوروزی امسال در جزیره کیش (ویدئو،عکس)

© Photo / Panaromiaبازتاب گسترده فستیوال نوروزی امسال در جزیره کیش (ویدئو،عکس)
بازتاب گسترده فستیوال نوروزی امسال در جزیره کیش (ویدئو،عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نظر می رسد که سال به سال در شهر کیش فستیوال های نوروزی با شکوه تری برگزار می شود.

به گزارش اسپوتنیک، با نگاهی به تصاویری در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شود می توان مشاهده نمود که جشنواره های نوروزی در جزیره کیش هر ساله گسترده تر برگزار می شوند. امسال در برنامه کارناوال شادی هر روز دو یا چند بخش گردشگری کیش از حوزه های مختلف شامل تفریحات دریایی ، بازارها ، هتل ها ، مراکز گردشگری ، پذیرایی به همراه گروه نمایش آکروباتیک و تعداد زیادی از شخصیت های کارتونی درخیابانهای شهر حرکت می کنند و به معرفی مجموعه های خود می پردازند.
همنین کارنوال های شادی نیز در این جزیره مرتب برگزار می شوند. قطار حامل کودکان با نمایش عروسک ها و اجرای موسیقی از بخش های دیگر این کارناوال است. این کارناوال هر روزه از ساعت 19.30 دقیقه از مقابل تالار شهر کیش حرکت خود را آغاز می کند. همچنین در نوروز کنسرت های بسیاری در شهر زیبای کیش برگزار شده و می شود.
تصاویر و ویدئوهای مربوط به کنسرت ها و جشنواره های این شهر توسط کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی اینستاگرام منتشر می شود.

این کاربر از کارناوال شادی در کیش به عنوان اتفاقی هیجان انگیز نام برده است.
پس از انشار تصاویر زیبا از جشن های نوروزی کیش، کاربران زیادی از این مطالب استقبال کردند و خواهان شرکت در کارناوال شادی در کیش شدند.

برخی کاربران عنوان کرده اند که هم اکنون هوا در کیش کمی شرجی است و زمان مناسبی برای گرفتن حمام آفتاب نیز است.
از دیگر اخباری که به سرعت در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، خبر ورود نخستین کشتی تفریحی اقیانوس پیما پس از انقلاب 57 به این جزیره است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала