ایندیپندنت: طرفداران فوتبال در انگلستان، نخاله هستند

© AP Photo / Matthias Schraderایندیپندنت: طرفداران فوتبال در انگلستان، نخاله هستند
ایندیپندنت: طرفداران فوتبال در انگلستان، نخاله هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی رسانه های گروهی به انتقاد از طرفداران فوتبال در انگلستان در بازی اخیر تیم ملی فوتبال انگلستان در مقابل تیم ملی آلمان پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در مقاله ای به انتقاد از طرفداران فوتبال در انگلستان در مسابقه اخیر این تیم در شهر دورتمند پرداخت. تیم ملی فوتبال انگلستان برای انجام بازی دوستانه در مقابل آلمان به دورتموند سفر نموده بود.  

Британское СМИ выдала фотографии праздничных боев в России за драку фанатов - اسپوتنیک ایران
رسانه های بریتانیا تصاویری از مسابقات مشت زنی در جشن پایان زمستان در روسیه را به عنوان درگیری هواداران فوتبال منتشر کرد
طرفداران انگلیسی قبل از آغاز بازی و به هنگام پخش سرود ملی آلمان، شروع به هو کشیدن نمودند. از سوی دیگر، آنها در طول بازی، آهنگی از جنگ جهانی دوم با مضنون حمله نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا به هواپیماهای آلمانی را می خواندند.  

به گزارش این روزنامه، وقاحت طرفداران تیم انگلستان به اینجا ختم نگردید. تیم آلمان در این رقابت مراسمی را جهت خداحافظی لوکاس پودولسکی با لیگ فوتبال بوندس لیگا برپا کرده بود. اما هنگامیکه این بازیکن در حال خداحافظی و ترک میدان بازی بود، هواداران بریتانیایی با هو و نشان دادن حرکات زشت و ناپسند با لوکاس پودولسکی برخورد نمودند.

به نقل از یان هربرت، روزنامه نگار ناراضی ایندیپندنت: "تنها یک نخاله اینگونه رفتار می کند. آیا اجداد ما برای چنین آزادی جانفشانی نموده اند؟ اگر آنها حضور داشتند و این رفتارها را می دیدند، در مورد ما چه فکری می کردند؟".

فدراسیون فوتبال انگلستان، این رفتار طرفداران تیم کشور خود را "نامناسب، غیر محترمانه و ناامید کننده" خواند. فدراسیون فوتبال انگلستان اعلام نمود به این موضوع رسیدگی خواهد نمود. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала