در آلمان یک بازی طراحی شد که قطار از روی ترامپ و پوتین عبور می کند (ویدئو -عکس)

© AFP 2023 / CARL COURT در آلمان یک بازی طراحی شد که قطار از روی ترامپ و پوتین عبور می کند (ویدئو -عکس)
در آلمان یک بازی طراحی شد که قطار از روی ترامپ و پوتین عبور می کند (ویدئو -عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آلمان بک بازی کامپیوتری به درخواست حزب سوسیال دموکرات آلمان طراحی شد که انتقاد شدید کاریران ابنترنتی را در پی داشت.

به گزارش اسپوتنیک، در بازی "Schulzzug" قطار شولتز، مارتین شولتز سیاستمدار آلمانی در نقش راننده قطار قرار دارد. وی در مسیر خود مخالفان سیاسی اش را زیر می گیرد و ستاره‌های اتحادیه اروپا را بدست می‌آورد. راننده قطار از روی "عوام‌گرایان ناپسندیده" — فراوکه پتری سیاستمدار آلمانی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، عبور می‌کند. پس از آن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز سوار بر یک خرس ظاهر می‌شود. با توجه به نوع این بازی، عبورکردن از روی مردم بسیار لذت بخش است.
حزب سوسیال- دموکرات آلمان سعی دارد به کمک این بازی به خصوص در بین نسل جوان محبوبیت کسب کند.
این بازی توسط کاتارینا بارلی دبیر کل حزب سوسیال- دموکرات آلمان مورد آزمایش قرار گرفته. این ویدئو نشان می دهد که او چگونه پیروزمندانه از روی تصویر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا عبور می کند.

​به نظر میرسد که این بازی مورد توجه رئیس جدید حزب سوسیال دموکرات آلمان و کاندیدای صدراعظمی قرار گرفته.او در اوایل ماه مارس از سازندگان این بازی تشکر کرد.

​نظر تمامی سیاستمداران نسبت به این بازی مثبت نبود. "بئاتریکس فون استروچ" معاون حزب "آلترناتیو برای آلمان" در ابتدا فکر نمی کرد که این بازی به سفارش حزب سوسیال دموکرات ساخته شده باشد.
آیا این خبر غیرواقعی است یا این بازی واقعااز سوی حزب سوسیال دموکرات وجود دارد؟ کسی که با قطار از روی ترامپ و پتری عبور کند، امتیاز می گیرد؟

​با توجه به واکنش های منفی به طراحی کنندگان این بازی، چهره سیاستمداران حذف شد، چهره پوتین، ترامپ و پتری از این بازی حذف و به جای آنها دیوارهای آجری قرار گرفت. سازندگان این بازی اعلام کردند که ما انتظار چنین واکنش های شدیدی نداشتیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала