جزئیات جدید از تجاوز به دختر هفت ساله در افغانستان

© AP Photo / Gero Breloerجزئیات جدید از تجاوز به دختر هفت ساله در افغانستان
جزئیات جدید از تجاوز به دختر هفت ساله در افغانستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"عارفه نوید" رئیس کمیسیون حقوق بشر بدخشان اعلام کرد، ما این عمل را سخت نکوهش میکنیم. این واقعه بسیار تکان دهنده است و باید پلیس عامل اصلی این جنایت بدست قانون بسپرد.

به گزارش اسپوتنیک، قربانی این تجاوز جنسی روز گذشته به طلوع نیوز گفت که از سوی شخصی به نام ابوذر مورد تجاوز قرار گرفته است. اما اکنون پلیس بدخشان، مادر و خود این دختر اذعان دارند که پدر وی به او تجاوز کرده است.
قربانی این تجاوز جنسی گفت: "یک مرد به نام ابوذر به خانه ما آمد ابتدا دست، چشم و پایم را بست و سپس من بی هوش شدم." مادر این دختر نیز در خصوص این جنایت گفت:" من در خانه همسایه بودم و هنگامیکه به خانه برگشتم دخترم بر روی زمین افتاده بود و هنگامی که از او جویای ماجرا شدم، گفت که پدرم به من تجاوز کرده."
"محمد نبی بیان" مسئول امنیت فرماندهی بدخشان گفته است: "بعداز تحقیقات بسیار و بعد ازسه روز ما فهمیدیم که این عمل وحشیانه ازسوی پدرش صورت گرفته است. وی افرود که او دربازداشت قرار دارد."
اما تناقض آشکار در سخنان امروز و روز گذشته مسئولین و سایر افراد درباره این جنایت این پرسش را بوجود می آورد که آیا این کودک واقعا به اشتباه نام کسی دیگری را به زبان آورده بود و یا اینکه اکنون از روی فشار و اجبار پدر ش را متهم میسازد؟
پدر قربانی نیز اتهام وارد شده بر خود را یک دسیه و تلاش برای پنهان نگهداشتن جنایت کار اصلی میداند.
پدر این دختر گفته:"من اینکار را انجام ندادم و من که مسلمان هستم اما هیچ کافری این عمل را با دختر خود انجام نمی دهد."
درهمین حال رئیس کمیسیون حقوق بشر در بدخشان خواهان رسیدگی به پرونده این کودک می باشد.
"عارفه نوید" رئیس کمیسیون حقوق بشر بدخشان گفته است:" ما این عمل را نکوهش میکنیم و این واقعه بسیار تکان دهنده است و پلیس باید عامل اصلی این جنایت را بدست قانون بسپرد."
آگاهان و فعالان مدنی در بدخشان با نکوهش این عمل وحشیانه ، این رویداد را تکان دهنده خواندند و به پلیس بدخشان هشدار دادند در صورتی که عامل اصلی این جنایت به قانون سپرده نشود اعتبار حکومت نزد مردم صدمه بسیار خواهد دید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала