ماروین: ادعای رسانه های بریتانیا درباره خشونت طرفداران فوتبال روسیه دروغ محض است

© REUTERS / Thilo Schmuelgenماروین: ادعای رسانه های بریتانیا درباره خشونت طرفداران فوتبال روسیه دروغ محض
ماروین: ادعای رسانه های بریتانیا درباره خشونت طرفداران فوتبال روسیه دروغ محض - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این روزها "الکسی ماروین" از شهر یکاترینبورگ به عنوان قهرمان رسانه های بریتانیا درباره خشونت طرفداران فوتبال روسیه تبدیل شده است. در مقاله تلخیص شده در مجله بریتانیایی The Mirror سخنان الکسی ماروین به گونه ای دیگر منتشر شده است.

پیش از این، مجله خبری میرور در "گزارش شوکه آوری"، از آماده سازی طرفداران فوتبال در روسیه در درگیری با دیگر طرفداران فوتبال در بازی های جام جهانی 2018 خبر داده بود. به نقل از این مجله خبری طرفداران فوتبال در روسیه با شرکت در برنامه های مشت زنی خود را برای درگیری با طرفداران فوتبال در انگلستان آماده می سازند.

 از سوی دیگر، در این مقاله حاضرین در مراسم سنتی جشن کارناوال "ماسلنیتسا" در مرکز فرهنگی روسیه "کرملین در ایزمایلووا" به دروغ به جای طرفداران فوتبال در روسیه در حال آماده سازی برای نزاع با دیگر طرفداران فوتبال معرفی شدند.   

ماروین در مصاحبه با اسپوتنیک اعلام نمود: "آنها به من گفتند تحقیقات شخصی خود را انجام می دهند. در این جلسه همچنین یک مترجم نیز حضور داشت، من با آنها به زبان روسی صحبت کردم. تنها بر اساس علاقه خودم با آنها مصاحبه نمودم.

من نمی فهمم چرا روزنامه نگاران نسخه جدیدی از سخنان من پیچیدند. همه چیز به درستی ترجمه شده بود، اما در برخی عبارات متن به طرز وحشتناکی اغراق شده بود. از سوی دیگر من در سخنان خود به آنها گفتم که شاهد درگیری های شهر مارسی در طول مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا بوده ام. در این خصوص با هم صحبت نمودیم. آنها از میان سخنان من چیزهایی که طبق میلشان بود را انتخاب کردند و از خود خبر ساختند".

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала