با اتوبوسهای گردشگری از اماکن دیدنی ایران بازدید کنید

© Sputnik / Somayeh Pasandide دوستعلیخان نظام الدوله، پسر حسینعلیخان، به همت معماران اصفهانی و یزدی، ساختمانی در قسمت جنوبی باغ برپا کرد و نام آن را رشک بهشت گذاشت.
دوستعلیخان نظام الدوله، پسر حسینعلیخان، به همت معماران اصفهانی و یزدی، ساختمانی در قسمت جنوبی باغ برپا کرد و نام آن را رشک بهشت گذاشت. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسئول گردشگری اداره میراث‌فرهنگی شهرستان کاشان از راه‌اندازی اتوبوس گردشگری با مشارکت شهرداری کاشان و اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان خبر داد.

Автомобильное движение в Лондоне - اسپوتنیک ایران
بازتاب رونمایی از نخستین اتوبوس گردشگری بدون سقف در تهران در آستانه نوروز(عکس)
به‌ گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر-  روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اصفهان، حجت‌اله ناصحی‌پور مسئول گردشگری اداره میراث‌فرهنگی شهرستان کاشان، امروز ۲ فروردین ۱۳۹۶، با اعلام این مطلب گفت: هم‌زمان با شروع‌به‌کار ستاد نوروزی ۱۳۹۶ استان اصفهان و همچنین برای ارائه نوروزی متفاوت، اتوبوس گردشگری کاشان از تاریخ ۲۸ اسفند با همکاری اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان و نیز شهرداری کاشان و شرکت گردشگری میقات کاشان در بافت تاریخی و گردشگری کاشان فعال شده است.

او افزود: از آنجا که در خیابان تاریخی امیرکبیر کاشان، برای آرامش و نظم از محور ۲کیلومتری باغ فین در خیابان امیرکبیر، طرح ترافیکی اجرا شده، گردشگران پس از پارک خودرو در این محدوده از باغ، در مکان‌های تعیین‌شده، ازطریق این اتوبوس یا با قطار گردشگری در مسیری ۲کیلومتری به‌سمت باغ فین کاشان هدایت می‌شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала