ابراز تاسف کاربران از وضعیت اسفناک ورزشگاه های ریودوژانیرو پس از المپیک (عکس)

© Sputnik / Konstantin Chalabov Олимпийские кольца на озере Лагоа в Рио-де-Жанейро
Олимпийские кольца на озере Лагоа в Рио-де-Жанейро - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اکنون نزدیک به هفت ماه از المپیک تابستانه ریودوژانیرو می گزرد و و روز به روز تصاویر بیشتری از وضعیت اسفناک ورزشگاه های المپیک در فضای مجازی منتشر می شود. به گزارش اسپوتنیک، سازه های المپیک ریو به سرنوشت مشابه ورزشگاه های چین پس از پایان المپیک 2008 پکن دچار شده اند.


تنها پس از گذشت حدودا 7 ماه از پایان المپیک ریو-2016، ورزشگاه هاب این شهر به مکان های متروکه و غبرقابل وصف تبدیل شدند. با این که مدتی از انتشار خبرهای مربوط به این موضوع می گذرد ولی بازتاب گسترده ای آن در میان کاربران شبکه های اجتماعی همچنان ادامه دارد و کاربران بسیاری با ابراز تاسف، تصاویر این سازه های متروکه را به اشتراک می گذارند.
آن طور که گزارش شده است، دقیقا شش ماه بعد از المپیک ریو، بسیاری از ورزشگاه‌های این مسابقات بی‌استفاده و خالی مانده اند.

به نظر می رسد که نه دولت توانایی تامین هزینه‌های نگهداری این مراکز را دارد و نه بخش خصوصی، در ایامی که برزیل یکی از سخت‌ترین دوران رکود اقتصادی را سپری می‌کند. از بیشترین دلایلی که توسط کاربران در رابطه با دلیل این موضوع گفته می شود می توان به سوء مدیریت، هزینه های سنگین بازسازی و بهره برداری، عدم توان سرمایه گذاری دولتی، وضعیت سخت اقتصادی کشور برزیل و عدم نیاز کشور به این مقدار ورزشگاه اشاره نمود.

کاربری نیز این موضوع را آخرالزمان سازه های المپیک برزیل می نامد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала