بغل مجانی در خیابان های ایران (ویدئو)

© REUTERSTahran'da, nükleer müzakerelerde anlaşma sağlanması üzerine sokaklara çıkan vatandaşlar sevinç gösterilerinde bulundu.
Tahran'da, nükleer müzakerelerde anlaşma sağlanması üzerine sokaklara çıkan vatandaşlar sevinç gösterilerinde bulundu. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طرح بغل رایگان یا آغوش مجانی پروژه ای است خودجوش و مدتهاسات که در بسیاری از شهرهای جهان اجرا می شود.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در شبکه های اجتماعی از اجرای طرح بغل رایگان در خیابان های تهران منتشر شده است که به شت مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
به نظر می رسد جوانانی که اقدام به انجام فعالیت های این چنینی در کشورهای مختلف می کنند، می خواهند در این شهرهای تاریک از احساس و پرجمعیت نشان دهند که در پی احیای روابط گرم و انسان دوستانه هستند.

. بیا #بغلم:)) #بغل مجانی #تهران #سال_نو.

Публикация от Milad (@_b8f_) Мар 19 2017 в 10:15 PDT

واکنش کاربران نسبت به این موضوع بسیار متفاوت است. برخی از این حرکت استقبال می کنند و می گویند تقلید اگر زیبا باشد و به زیبا شدن زندگی در کلان شهر ها کمک می کند.

کاربری می نویسد ای کاش بابغل ودرآغوش گرفتن ولبخند به لب آوردن ،مشکلات حل میشد.کارشان خوب وشایسته تقدیره.
برخی نیز این کار را تقلید کورکورانه تلقی می کنند و بر این باورند که جای افتادن چنین اقداماتی در جامعه به زمان زیادی نیاز دارد.
ولی با نگاهی کلی به کامنت کاربران ایرانی نسبت به این موضوع می توان مشاهده نمود که اکثر کاربران نسبت به این موضوع دیدگاه مثبت دارند و حرکت این جوانان را تحسین می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала